catte:
Välkommen hit till tråden! Alltid kul att bli fler! Vi får väl hoppas att du är en sån som stannar här för som du säger är det ju jättekul att vi har samma datum och kan följas åt med planeringen och så. Det blir kul sen när vi närmar oss bröllopet, och se vem/vika som blir mest hysteriska...
Du ville att vi skulle berätta om oss själva, ja det finns ju massor förstås, vi andra har ju lärt känna varandra lite sedan juli då tråden startades. Men vad sägs om en ny lista med lite info om alla? Då får vi dessutom se vilka som är aktiva här.
Jag gör en smily framför mitt nickname så blir det lättare att se i listan sen, jag skriver min ålder när jag gifter mig,vart vi bor, hur länge vi varit tillsammans när vi gifter oss och resten förstår ni nog!
Är det något mer ni tycker vi ska ha med på listan (eller ngt ni tycker vi ska ta bort)?
Alltså, skriv bara in dej på listan om du är eller tänkt vara aktiv på denna tråd:
Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.
Så kom igen tjejer, fyll på listan!