14 juli 2007
Men gud Dushess, har ni redan bestämt ringarna?...
Det ska jag berätta för M2b, då är ni ju ännu tidigare ute än mej!
Men gud Dushess, har ni redan bestämt ringarna?...
Det ska jag berätta för M2b, då är ni ju ännu tidigare ute än mej!
Jaha, blev lite orolig där ett tag...
Då förstår jag!
Trollungen,¨
Ja, det håller jag iof med dom om, jag tycker också att det är lite tidigt att börja planera nu, men det är ju bara det att det är så väldigt roligt!!!
Vet ni om det kommer vara några mer bröllopsmässor nu i höst eller är allt bara på våren?
Det kommer en mässa till Örebro, men det är inte förrän i mars och då kommer jag ha de flesta stora sakerna bestämt skulle jag tro!!!
Jag har också gjort en preliminär budget, bara för att få ett hum om vad det kommer landa på, gjorde den här på BT genom att lägga till och ta bort lite poster, vi kommer bjuda runt 100 pers och enligt BT skulle det landa på ca 200 000 kr... känns väldigt mycket... vad tror ni att era bröllop kommer hamna på?
Och får ni någon ekonomisk hjälp från t.ex. föräldrar?
Nyfiken brud,
vad är det för mässa då? Finns det någon websida som kan kan kolla på och få lite information, för det vore verkligen jättekul att gå på en sådan mässa! (Vem vet, då kanske vi ses där?)
Trollungen,
Det kan nog bli väldigt mysigt med bara 30 personer! Är det bara släkten eller bara närmaste vännerna eller lite både och?
Jag har bara funderat på klänningar och surfat runt på nätet, inte provat något än. Du undrar hur vi ser ut, jag är kort, 156 cm och ganska smal.Jag vill ha en tajt klänning upptill, som framhäver formerna, kanske halterneck, kanske lite draperingar och mycket vidd i kjolen med långt släp! Så tänker jag nu iaf, men man kan ju hinna ändra sej många gånger.
Alfred Angelo brudklänning i stl 34-36, som finns här på BT under Köp och Sälj tycker jag är fin, vad tycker ni?
Hej allihopa!
Jag har varit på semester i Dalarna några dagar, sett Rhapsody in Rock bland annat, men det verkar som om jag har missat MASSOR här på BT!
Välkomna hit Gabbies och 7804! Det är kul att vi blir fler och kul att vi har fått en till 14 juli brud!!!
Dushess: Ja, du har rätt i att det finns många fördelar med den 14 juli, och det är som sagt flaggdag, självaste Viktoria fyller ju 30 på vår bröllopsdag!!! (eller om vi gifter oss på hennes 30-årsdag, beror på hur man ser det! )
Nyfiken brud:
tack för länken, men det är samma mässa som kommer till Örebro i mars! Men det kan ju vara värt att åka upp till Stockholm och gå på mässan tidigare, man får nog mycket inspiration. Ska ni andra tjejer gå dit?
Gabbies:
Vad kul, då får vi diskutera den sen när den har varit!
Vem ska du gå dit med?