• Pumpkin

2008 Sommarbröllop, tråd 3!

Hoppsan hejsan, nu har visst vår tråd stängts för svar. Tänk så fort tiden går när man har roligt!

Så kom tillbaka nu alla 2008-brudar, och välkomna alla nya!

Länk till gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m1592119.html

• Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!
  • Thailands brud

cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll&ih=004&item=140029175758&rd=1&sspagename=STRK%3AMEWA%3AIT&rd=1

Här är min klänning för de som undrade Är ni intresserade att köpa från säljaren så kan vi hålla kontakt tills jag fått min och sett resultatet. Hittills har han varit helt outstanding i service och kontakt!!!!

• Snart_FruL

Thailands brud Ser ut som en jättefin klänning, hoppas att den är lika fin när du får den. Vore kul att veta om det är en bra firma...

• Thailands brud

Jag ville ha en en något enklare modell, dvs ingen stor kjol och mycket tyg då det skule känna fånit då det bara är vi två vid vigseln

Ska bli mkt spännande att se den, speciellt eftersom modellen inte är helt enkel.

• June20

MrsNyberg2B
    Jo tänkte de med men känns lite udda eftersom vi inte kommer kunna ha samma koll på allt o den personen som bor här i själva GBG är min mamma hon som inte alls var intressead av bröllopet för fem öre! (ialf vad det har låtit nu sen det blivit officelt). Hon är inte ens nyfiken på vad för sorts klänning jag vill ha.

Anledningen till att vi valde GBG efter att det gått i klaveret med drömen om ett slottbröllop var att ha det i våran nuvarande hemstad så vi kunde typ "presentera" den inför alla även om vis ahar vart här nån gång förrut på kortvistelse. Vi hade just då tänkt att det är GBG vi ska bo i för alltid. Men eftersom jobbmarknaden ser ut som den gör så ja vad kan man göra ibland..kan ju inte sitta o vänta ut att folk ska bli pansionärer el dylikt. Men vi får se....

Är det nån som vet föresten regler ang att flytta till ett annat EUland om visa länder fortf har ev stränga regler om tex att man ska inte flytta dit om man torligtvis hamnar på bidrag el om man inte är gifta(än) som par?
    Tex i Australien så är dem ju hyper petiga på att man inte får flytta dit utan redan fått jobb o gifta.

• Pumpkin

Inom EU får man väl flytta i princip hur man vill? Tror jag i alla fall...

• MrsNyberg2B

Jag tror också det är så inom EU, man ska få flytta runt som man vill.

• Snitte- 5/7-2008

Hej tjejer ojojoj vad ni har skrivit jag har läst över 20 sidor nu... :)
    måste komentera lite...
    Msnordqvist- Snygga ringar du har lagt ut på bilder! jätte fina! Vi köpte från vigselbutiken och de var kanon bra!!

June20- tråkigt med din mamma att hon var så ointresserad... även om ni måste flytta... men jag tror du kommer hitta nya perfekta lokaler!! :D Coolt med maten måste kännas gôtt att sänka kostnaden så mycket!

Snart_fruL- FIIIN bukett!!!

Jenny_Åhland- Åh vad vackert det var med ljusen!!! speciellt att ha längst altargången.... man får passa klänningen vara ;)

InaHjärtarAdam- Kul med underkläderna! visst var det du som skulle beställa en shirley hollywood korsett? sån har jag... =) super fin och jätte skön!!

• InaHjärtarAdam

snitte:

japp, det var jag me korsetten. jag har fått hem den nu och den är superfin!
    min sambo har inte fått se den och suckade tungt över att det är hela ett år och tre månader kvar innan han får se den;)

• Brud 2008

Åhh, det måste vara svårt att köpa något så fint redan nu och inte få använda det ;)

• Thailands brud

Brud 2008- Jag har redan köpt min klänning.....kommer att prova ihjäl mig tills dagen kommer

Svar på tråden 2008 Sommarbröllop, tråd 3!