• picachu

Porrsurfar era killar?

Jag tycker att det är intressant att många framlgger att porr är oacceptabelt p g a moraliska grejjer kring industrin, kvinnosyn m m.

Hur skulle ni ställa er till porr i en perfekt värld, där industrin är "ren" och människorna i filmerna k**llade (förlåt min plumphet) som fria jämlika individer? Skulle ni kunna accepterade det som något stimulerande, eller skulle ni fortfarande inte gilla om era killar komsumerade porr?

• picachu

tattar-emma!

"Pirates" eller?

Har du sett eller bara läst om den?

• picachu

Den heter Pirates och har samma miljö som pirates of the...-filmerna. Nyfiken som jag är fixade såg jag till att skaffa den :)! Coola piratbrudar, några girl-on girlscener plus lite fäktande skellet, hehe...

• picachu

Pickolina - eller hur! handling är för mesar! hehe :D

*säger flickan som högst kollat på högst 7 minuter porrfilm i hela sitt liv för att hon blir generad*

• picachu

soffan80 : Emanuelle är sk*ttrist! De gör ju inte ens det på riktigt! :D

• picachu

Hur e dom här rullarna med den där slemmige vänsterpartisten, ni vet, det blev värsta skandalen för några år sen? Är det typ Ridskolan?

• picachu

soffan80 , :D
    Haha! Fy, jag som är lite småpryd och kan bli generad av porrfilm. Det lär inte bli bättre av att de är fyllda med oattraktiva människor, haha! :D

• picachu

ja, fatta, de filmerna är väl ett bra medel att avskräcka dagens unga från sex med, hehe

Ba' "Nooo! My eyes!"

• picachu

Kanske nåt för den kristna höger i USA som förespråkar avhållsamhet som det bästa sättet att förebygga tonårsgraviditer, hähä. Släng fram en sån rulle och de stackars ungarna kommer bli så traumatiserade att de håller sig borta, hähä!

• picachu

Fino, taskig sits :(
    Han ljuger för dig, inte konstigt att du får ågren av att han titta på såna tjejer...

Vad är det som stör dig mest, lögnen, eller tjejerna?

• picachu

Penny J - har du tänkt på att människor ser ganska roliga/fula ut när de ha har sex?
    Jag skulle inte vilja se min älskade johnny i en så komprometterande situation.

Ps. Johhny Depp är på min inplastade lista!

• picachu

urk, nej, jag skulle faktiskt må skitdåligt om min man satt och kollade på sån här hemmagjord porr med normalsnygga tjejer. Då skulle jag verkligen känna mig otillräcklig. För att så där skulle jag kunna se ut om jag (gick ner i vikt, hade en tatuering på armen istället för höften, hade gröna ögon, hade mindre bröst, hade större bröst, färgade håret, solade, inte solade osv) För mig är porrstjärnebrudarna så fjärran, en fantasi, att nog jag inte skulle känna mig lika kränkt.
    jag förstår nog känlan, att inte duga...

• picachu

Penny J : Ja, i "Fear and Loathing" visar han på att han kan vara annat än sexig :D

Jag skulle vilja ha honom babysöt som i 21 Jump Street, gu' va kär jag var i honom på den tiden! Eller oförskämt vacker som i Chocolat, mmm det vattnas i ögonen på mig... Ja, ellr varför inte råbarkad som i Pirates of... rraurr!

Ooops! Sitter här och porrar mig med Johnny på ett offentligt forum. Sorry :D

• picachu

tattar-Emma, ja han skulle allt bra må :D

• picachu

Vad jobbigt det måste vara för er som har upptäckt att era killar laddat ner "äcklig" porr... :( Det kan inte kännas så kul att ens kille kanske har perversa böjelser eller nåt.
    Men det kanske bara var så att de laddade ner en grej av nyfikenhet, utan att veta vad det var för något, och så var det sån porr. Det det är ju svårt för er att veta om de nekar och spelar dumma och vägrar prata med er. "En hackare" pyttsan! Dra den om rödluvan också. Usel ursäkt :[

• picachu

tattar-emma! Hä, jag råkade klicka på domkyrkan, isch! Vilka snuskhumrar *rodnar generat*

• picachu

Inte klickat själv?! När du har länken precis framför dig? Imponerad över hur du kontrollererar din nyfikenhet. :D

Ja, hähä! Fy vad grymt att ta ett kyrkopräglat nman till sin porrsida... Stackars människor som råkat hamna där...

• picachu

Hmm vadå omotiverat - reklam?

• picachu

Busslina - ser ut som ett hjärnsläpp, men nån hade skrivit ett konstigt inlägg i stil med "jo, jag fick jättefina bilder, är helt nöjd, titta på blabla.se"

men de tog bort inlägget, så nu ser det ut som att jag yrade... :p

• picachu

Skickar också en kram till vemod.

Svar på tråden Porrsurfar era killar?