OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla
jag döööööööööööör av skratt
jag döööööööööööör av skratt
jag är professor i allt du kan tänka dig och lite till.. fråga mig så har jag svaret.. til allt!!! dessutom kan jag spå också
iza you are back!!! real nice babe.. gud vad vi saknat dig !! trodde någon hade kidnappat dig ohc du hade blivit uppäten av galna gröna människor som jag plötsligt börjar se .. men jag ska köpa så starka svarta solglasögon att ingen ser mig !
ursäkta mig så himmelskt mycket din snorunge e-tuna men hur kan du kalla mig för han??? tror du att skalman är en han? vad är det fel på dig??? så att man inte kan heta skalman vara proffs, handikappande död, och HON!!! diskriminering kallar jag det här för.. jag är en hon och kommer alltid vara för att jag tänkte inte gå byta mig till en flodhäst!!! som är en han! eller hand tror jag ??? kanske
jag ursäktar dig e-tuna
för att jag är den snällaste skalkvinnan som finns
aj aja ajajjajaja vad snäll jag är
juh du kan vara lugn .. jag skickar ingen att ta hand om dig för att du sårat mig.. jag är snäll och förlåter dig för att jag är om inget annat lika slö som en riktig man
tro mig jag syns för att jag är grön och bananplantager är väl svarta med röda ränder?
och dessutom brukar jag ha en gul hatt också på mig som måste synas för en mammut.. hmm blev lite orolig här om jag inte kan gå till mitt bananplantage ikväll.. .men om mia kan hålla sin mammut kopplad så tror jag inte att någon annans mammut hittar dit och kan trampa på lilla mig