• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

jag kan inte nån av dina dagar.. tyvärr.. men jag kan däremot

igår
    dagen före igår
    dagen när hararna hoppar ur från puskarna ohc gamla häxor kommer fram med kvistar.. den dagen kan jag
    dagen innan jag föddes
    dagen efter jag blir handikappad (= död) undra om det var samma sak ?? kanske inte?

• sk@lman

och sen kan jag alla dagar ingen annan kan

• sk@lman

jo och för att det här är faktiskt en BT träff sida så måste jag fråga om hjälp med min slöja.. vad tycker ni om jag färgar den grön och bränner den och strön askan i mitt huvud?

• sk@lman

jag har faktiskt såna här blåa påsar runt fötterna som jag en gång fick i sjukhuset

• sk@lman

på dom påsarna har jag lagt in några stenar också som jag färgat med p*nishår

• sk@lman

jag hade juh färgat stenarna med håret

• sk@lman

näe jag snodde från andra

• sk@lman

ursäkta mig men vi gör det här klart nu
    * jag har snott Pen*s hår inte fötter från färgade människor
    *dom här håren snodde jag från en död (=inte handikappad) loppa som ramla ut från en skrutten prickig labrador
    * jag ska färga med dessa hår mina stenar som jag plockat från bananplantage i antarktis

• sk@lman

och dom färgade stenarna ska jag ha i mina påsar som jag FÅTT från sjukhuset .. från mentalsjukhuset!

• sk@lman

min m2b ´har så långt hårväxt att han måste duscha sig överallt med schampo... och är det verkligen konstigt när han är en björn???

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla