• sk@lman

OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla

och ofcorse kilpinen

• sk@lman

hahah.. e du finne eller?

• sk@lman

:D nice nice.. vart i finland?

• sk@lman

juh från det underbara fina landet med världens goaste vodka och bananas :D .. helsinki u know :D

• sk@lman

så sie oot pohjanmaan flickor :D

vad har alla tjejer tagit vägen idag? mia är säkert i skogen och letar efter protesben och försöker snatta från handikappade.. eller hon kanske grillar korv med e-tuna i hennes tält..

GIRLS!!!

nu ska jag gå coh dränka mig i ekonomiböckerna.. måste juh veta hur många bananer jag ska ha för min klocka som ringer hela tiden... hela hela tiden ska jag äta och juh snart exploredar min mage av allt ätande.. men måste juh lyda klockan .. eller? kanske jag bara inbillar mig att jag måste och kanske den inte ens ringer .. allt kan bero på attjag älskar att äta .. hmmm.. what a wonder!

jag ska nu till playa och softa .. nu ska jag dra men jag får hoppas att det är mer drag här imorron.. annars får man ta åtgärder...

kanske skicka nicole kidman på er med hennes kompis nicole richie och nicole sheridan.. och tro mig eller ej.. jag känner också george.. be afraid! be very afraid!

• sk@lman

jag vet! .. och det är juh ingen som gillar snus lixom

• sk@lman

men jag har en viktig fråga däremot.. om man fyller en glas med vatten och is .. proppfull .. så när isen smälter så rinner vattnet över då ?

tell me that`!!

• sk@lman

jag har juh det.. jag måste dra och plugga dessutom så tråkigare blir det! *bläääh*

• sk@lman

Två nunnor stod i en fruktaffär.
    - Jag skall be att få en banan, sa den ena.
    - Köp två, sa den andra, så äter vi en

• sk@lman

An(*-*)An
    vad vad vad har du hört ? och vilken väg har du hört detta?? berätta nu annars kommer jojje :D

• sk@lman

eller jag kanske menade klocka

• sk@lman

näe jag menade nog en räv som har loppor som är döda som mia har ätit och sedan gett till kalven som åt e-tunas korv och sedan blev tält som e-tuna bor i

• sk@lman

men lilla gumman du .. du ska vara med oss från coh med nu och det är order från above!!!

prova skriv .. skriv nånting om bananer ..s vårare är det inte ;)

:D:D

• sk@lman

eller svarta .. dom kan vara lila också om man färgar dom med hår och stenar

• sk@lman

hörni tjejer killar och alla andra konstiga saker.. vi kommer inte att döda denna tråd.. aldrig i livet. det är bara lite upptaget nu i livet.. min klocka ringer hela tiden för att jag ska dricka, äta och sova.. juh min dricka funktion ringer varje kväll och då är det tid för cider med is.. som rinner över när isen smälter... om jag inte häller den i en grön hink..

och vart har mia81 tagit vägen? hon sitter säkert på sin påhittade rosa hojj och lallar runt i västerås ?? sluta med det på en gång och kom och diskutera med mig om livsviktiga bananer och kameler..

och juh e-tuna är försvinner.. hon har nog blivit kidnappad av afrikaner som ville ha henne i deras bananplantage..

hur är det med mammuten btw?

och OMS how are you? hur gick det på den här situationen där människor blir upphetsade och börjar hångla framför alla andra som konstigt nog inte alls blir upphetsade utan bara sitter där och stirrar..? jag försöker komma på vad det heter när man gör så.. var det brallip?

annars så god dag till er alla .. önskar FRU skalman :D

Svar på tråden OT !! viktigt!!!!! number2!!!!!!! e-tuna, mia81, therese, blabla bla