Stålis - visst är det så! När man var yngre kunde man åka iväg på 3 veckors semester och häva i sig god mat, dricka massor och på sin höjd gå upp 1 gr. Nu räcker det med en veckas semester, god mat och vin och vågen har tynger rejält. Det märks att man blir äldre men lilla vän du är ju bara 22
. Här sitter "tant Lapinette" och jag kan säga att efter 30 så kände jag en ganska så stor förändring ... det där lilla extra, mjuka runt magen går inte bort oavsett hur mycket jag än tränar. Har en väninna som är några år yngre...hon har precis gjort samma upptäckt och hon är också träningsnarkoman. Bara att acceptera läget och göra det bästa av det för man kan ju inte sluta leva (dvs inte äta gott, dricka gott...må bra).
Gemma - har faktiskt samma storlek nu som när jag var 19 år tack vare att klädstorlekarna bara blir större och större.
Ska jag klämma mig i kläder som är från -89 så får jag hålla andan men vem vill ha kläder från den tiden?
Izunia - så du kanske kan titta på vår lägenhet och komma med inredningstips? Min man vill så gärna anlita en inredings designer för att få tips om vad vi skulle kunna göra i lägenheten. Förresten, ni kanske vet vart man ska vända sig för att anlita någon som kommer hem och tittar?