• Izunia

Summan av allt

jag älskar diamanter. Ju fler/större desstu bättre! ;)
    Själv gjorde jag om förlovningsringen. Lite högre för att passa vigselringen samt satte in en liten 0,13 c briljant.
    Vigselringen är en engelbertkopia (hittar ingen E stämpel i) med 0,48 ct allians. söt och nätt.

gemma..är det blogg eller webbblogg?

• Izunia

tack sa mycket! Jag hade samma tankar som du. Jag har alltid även velat ha en lang slöja ocksa. Köpte den i Sydney när vi var där i höstas.

Vad hade du för klänning?

• Izunia

G..när jag fösöker ladda upp bilder dyker det upp en jordglob vid bildtexten..hur blir jag av med den??

• Izunia

Trollsländan..jag är ocksa pa jobbjakt nu. Vill gärna ha jobb inom min utbildning och har eventuellt jobb/praktik i sikte i Lausanne. Jag jobbar gärna gratis för att fa lite erfarenhet just nu.
    Annars sa är det starta eget som gäller.

Lapinette jag förstar att ni behöver semester. Vi var ju i Prag nagra dagar efter bröllopet och ska till Bryssel/Paris i september innan karibien i dec. Sedan blir det ju St Anton igen.
    Hade varit kul om ni hade akt dit i vinter igen! Vi hade kunnat ses för lite skidakning! :)

• Izunia

Utvandraren jag är st anton varje ar da A jobbar där hela säsongen. Han har jobbat där i 9 ar nu tror jag, sa det kanske blir en av hans sista nu sa jag passar pa! Älskar ju skidorna!

När ska ni till Paris? Jag har heller aldrig varit där tidigare.

• Izunia

utvandraren han är musiker. Jag har flexiblet hemmajobb sa jag kan resa i princip när det passar mig. Det blir det ju slut med om jag far jobb...:( men da far jag äntligen pengar till fina saker som gör mig glad! :)

• Izunia

jag brukar aka ner 7-10 dagar ca 2 ggr per säsong. Sa har det blivit de senaste 2 aren iaf. Eftersom A inte aker mkt far jag alltid hitta en annan skidpartner.

Nä det är klart att jag ska njuta av friheten men det tär pa en att vara utan ett "riktigt" jobb pa sa länge..Man börjar känna sig ganska värdelös..
    Nä nu ska jag kolla lite jobb bara för det!

• Izunia

nu har jag sökt lite administrativa jobb. 2 faktiskt. Ett inom regeringen ;)

• Izunia

Nu sitter jag och skriver "spy galla"-brev till Grand hotell....fy för!!

• Izunia

Lapinette det vore jättekul att aka lite skidor! Om ni bestämmer ett datum hör av er sa kan jag än sa länge försöka anpassa mig!
    Hoppas nu jag inte far nat av jobben jag sökt!! hahah! :) Jag skulle känna mig totalt frihetsberövad av att inte kunna aka utomlands precis när jag vill! ;)

Trollsländan visst är kreativa jobb mer närande för själen. Själv sitter jag nu delad inför min framtid. Jobba för nan annan (utan risker men med möjligheter)eller starta eget och följa din egen kreativitet...ahh...jag far jätteangest när det gäller jobb..

MLK ohh jag hade jättegärna valt brudklänning igen! Det finns sa manga vackra där ute!

Svar på tråden Summan av allt