Summan av allt
ikväll blir det tv.. Maken är pa Färöarna sa jag far väl underhalla mig själv. Idol blir det definitivt!
ikväll blir det tv.. Maken är pa Färöarna sa jag far väl underhalla mig själv. Idol blir det definitivt!
utvandraren du är inte den enda bittra. Min man är heller nästan aldrig hemma. Nu har han varit hemma jättelänge och det känns nästan konstigt!! :?
Ja men ikväll är man ensam igen..
Jag känner mig dock lite last i mitt boende
till skillnad fran dig G. Har aldrig flyttat mkt och gillar det inte heller. Jag älskar mitt hem, vart det än är.. Men jag önskar att jag vore mer som du.
Jag kollade ocksa Idol och Nathalie är överlägsen. Men hon hade noll närvaro pa scen och det är hennes största svaghet. Hon maste sänka micken för den döljer hennes ansikt och LE!
Marcus var ocksa riktigt bra!
Tack och lov att Sara akte hem för det lät som dalig kareoke!! Johan är ocksa katastrof..inte manga toner rätt där..
hej zea! Välkommen tillbaka! Jag vill gärna se lite bilder da jag inte tror att jag sett nagra.. :?
bellanails10@yahoo.se
tack för bilderna! Ni var jättevackra!!
Lapinette..jag sa ju att dessa tapeter har en konstig inverkan pa en! ;)
Har precis kommit hem fran en trevlig kväll. Har varit pa stand up komedi med Magnus Betnér. Det var längesen jag skrattade sa mkt.
ohh vilken seg dag idag. Sa fruktansvärt trött. Mannen kommer hem ikväll och det blir en tvkväll förmodar jag.
Fatta att vi fortfarande inte fatt nagra bilder fran fotografen?! :? Jag förväntar mig en pdf-skiva imorgon!
Zea japp vi var bade 12 augusti. Jag hoppas verkligen att var bild är i tidningen nästa lördag! :[ Enligt fotografen skulle den vara med i lördags men tidning led av viss förvirring sa jag hoppas pa nästa vecka.
Man vill ju verkligen se pa sina bilder. Vi maste välja tackkort och dessutom välja bilder till var A3 bok som ingick i paketet. Det tar sin tid att trycka boken sen ocksa. Jag längtar med spänning!
Sedan maste vi träffa videografen igen för att redigera filmen för vi var inte helt nöjda med hans klippning sa det kändes lättare att själva fa sitta där och välja.
Gemma..yes jag har en tysk laptop!
Min underbara vigselring kommer fran Kaplans! Dessutom stenen i min nya förlovningsring. Jag har inget problem med att den var begagnas. Men en förminskning, putsning och gravering är den som ny! Fast till ett bättre pris! :)