Summan av allt
Roslagsbrud: en miljard kineser håller tummarna för dig, jag svär.
Roslagsbrud: en miljard kineser håller tummarna för dig, jag svär.
Ja, och så jag då.
Lapinette, jag repade mina glasögon på en sten på stranden på Österlen. Drömmer också om att ha flera par... Nä nu måste jag dessvärre gå och diska. Kram, G
"inte alls särskilt märkligt jämfört med mannen som har platina"
Ja nu är man bra trött. Märkvärdigt såklart. Kram och hejdå, G
I kina, med man, och grotesk trötthet. Har fått klarhet i hur man betalar räkningar här. Och det innebär: IP-telefonkvinnan kommer HEM till en. En del betalas nere hos vakten i det lilla huset. Somligt pröjsas i matbutiken. Datorbank kan man enligt vår mäklare (som också är vår hjälp i nöden) inte få när man är utlänning.
MLK: En liten kinesisk indiepoplåt anländer till dig inom de närmaste dagarna! Sockersött och alldeles underbart.
Kram, G (linsägare men alltför lat för att använda dem)
Alltså... ni fattar hur lat jag är va? Eftersom lättjan uppenbarligen överträffar fåfängan ;)
MLK: Sjukt snygga bågar!
Fråga till dig: När jag matar in CD:n (köpt, ej piratkopierad), spottas den så småningom ut av min dator. Misstänker att den är "spärrad" på nåt vis..? Har du nån erfarenhet av detta?
Kram, G
MLK: Baxendale är lite tuffa.
Om CD:n: Trist... jag hör ju till alla dem som använder min dator som skivspelare :(
Nä nu ångrar jag mig - Paris Hiltonlåten är bra på riktigt. Fast den kräver sina trettio genomlyssningar först. Betyder det att den är svår, krävande och har hög konstnärlig ambitionsnivå?