Summan av allt
2 manader i förväg är helt lugnt för mig! Brukar ni bo i st anton eller utanför?
2 manader i förväg är helt lugnt för mig! Brukar ni bo i st anton eller utanför?
Lapinette: Försöker ni far barn nu? Precis som Roslagsbrud säger finns det flera manader kvar att välja mellan!
Gemma: Trist med din feber...men att svalka tan i cosmo verkar övervägande bra! Jag hade gärna svalkat munnen i en god drink!
Lapinette..jag är som du, vill ha barn pa varen precis som jag. Helst feb/mars. Största anledningen till det är att vi har forskat i det i skolan och det är mest störst sannolikhet att barn födda första kvartalet kan bli idrottsstärnor! :D
utvandraren jag fick ett svar idag fran Grand...Han började med att be om ursäkt för var missnöjda vistelse och sedan att han ville ringa för att komma överens om en kompensation som vi är nöjda med. Han sa att ingen av receptionisterna som jag klagade till (och som vid flera tillfällen LOVADE att informera vidare ang klagomalen) hade sagt nat. Vi far alltsa ALLA pengar tillbaka!!! :o Det tyckte jag var helt rätt management av gäster. Han kunde inte annat än halla med.
Sa det känns riktigt bra! Det lkändes inte alls bra att skriva pa notan när vi checkade ut...
Gemma vi ska nog inte ha nagra barn än. jag är inte sa barnvänlig! ;)
Jag vill ha barn i framtiden och ganska snar framtid..av den enkla anledningen att jag inte vill ha barn sent och A är nagot äldre...men jag vill hellre ha ett JOBB!!! :(
Gemma just det flugorna!!! Vilket skräcksenario a la Hichcock!! :) Kan inte tänka mig att det var det bästa!?
Men nu är jag lite gladre da vi fatt alla pengar tillbaka!
Nja..det där med miniversion..vet inte. Manga sma barn (och större) är ganska fula..(ta det inte allvarligt!!). Tror ni man kan tycka att sin egen unge är ful?
Självklart tror jag att alla föräldrar tycker att deras barn är världens vackraste, men om man har lite självkritik da!? :)
Nu väntar min tärna barn och en annan vännina har precis fatt..sa jag far nöja mig med deras sömnlöshet, blöjbyten och skrik ett tag innan mina egna!
hahah! :) det har du nog rätt i! Det enda jag inte klarar av är ouppfostrade barn...men där finns bara föräldrarna att skylla.
Men skulle ni inte ha barn? Jag tror du hade blivit supermorsan! Ut och rulla barnvagnen i Hermes butikern och fylla nappflaskan med Moet! ;)
hästar älskade hästar...väldigt vackra djur. Red själv mycket som barn och har alltid föredragit stora hästar. Men jag började träna voltige och höll pa med det länge. Ni vet gymnastik typ pa hästryggen.
jag hade gärna sett Geaorge Michael!! I love butter!! :D nä men han e funky ju!
P & P mamma blir jag aldrig..det gar emot mina gener! :) min mamma var heller aldrig san. Vad bra det maste kännas att ha ett behov av att förega med gott exempel..I wish i could! Jag har blivit sa anti att jag alltid maste ga motströms.
Lapinette..tänk dig att hästen galopperar ocksa!
Gemma jag tränade i Malmö för Johnny Fiskbaek. Sa tyvärr känner jag inte igen eva. och det var längesen jag tränade..
Har blivit saaaa ovig pa senaste tiden..Jag som brukade vara överflexibel..
det här med bloggen funkar langsamt..:) jag har satt in 1 bild..
wedding.blogg.se/index.html
ska vänta tills jag far fotografens bilder..