• Izunia

Summan av allt

jag hade gärnat gatt pa lite fler bröllop..skulle egentligen gatt pa 3 i sommar förutom mitt eget...det blev dock inga fler än mitt eget! Kul var det! :)

Imorgon aker jag till Bryssel mina damer, och därefter bär det av till Paris. Jag är ivrig att springa iväg och shop til I drop!

• Izunia

hej tjejer! jag är tillbaka fran min Paris resa...det är alldeles för mycket att ta igen pa denna traden!! :)

• Izunia

Jag har skrivit här i en annan trad om lite saker vi gjort..jag ska klistra in..

Paris var väldigt trevligt!! oj oj vad stort....
    Jag maste säga att självklart är alla gamla vackra byggnader väldigt romantiska, men Paris som helhet har jag uppfattat som väldigt smutsig och fattig...

Vi bodde i Montemartre, precis vid Moulin Rouge. I the red light district haha!

Inte mycket shopping blev det...en tröja...
    Men vi har sett Notre Dame, Louvre och Mona Lisa, ätit middag i Eiffeltornet, varit pa bat-tour och sett Lido-showen, Sacre-Caer, Disney land och hälsat pa Jim Morrisson, Edith Piaf och Oscar Wilde pa kyrkogarden!!

ja bla annat...

• Izunia

vi var där fran 17-21. Alltsa vi hade nästan hela dagen igar.

• Izunia

ja vi gick runt som galningar..mina fötter värker, min händer likasa efter att ha burit pa resväskan upp och ner för tag och trappor och min rygg är kaputt!

• Izunia

Vi var först pa Disney Studios och sedan disney land.
    Dagen började regning och det var nästan inget folk - inga köer!! perfekt! Det sprack upp under dagen och vädret blev fantastisk.
    Om ni ska dit ga inte under helgen och ta studios först..det stänger kl 18. Disney land stänger kl 20 tror jag. Vi betalade ?10 extra för att kunna ga in pa Disneyland ocksa. Verkligen fint var det!

Jag älskar bergochdalbanor och det fanns nagra riktigt bra. Men mest är det allt annat runt om. Jag rekommenderar.

• Izunia

skokloster?? Det later intressnt! Jag är shoe-a-holic!! :D Helst klackar. :)

• Izunia

lapinette..det var ju för bra för att vara sant med en skofabrik! :D

Ja det blev ju inte mkt shopping för mig i Paris..hittade alltsa inget..En tröja. Som är fin!

Är ni typer som gillar skor, väskor, kjolar eller vad?? Som jag sa tidigare älskar jag skor..även om allt det andra ocksa är roligt. Lapinette, du som är dansare...vilket trick har du för en lang kväll i högklackade? Jag börjar märka att mina fötter inte orkar hänga med längre! :)

• Izunia

lapinette, jag känner igen det där..När vi var i Bryssel i lördags satt jag ner vid ett bord och mina fötter svällde upp till dubbel storlek!!!! allvarligt! jag vet inte varför...pansis är man nog... :D

• Izunia

inredning är vi inte alltid överens om..jag som har pluggat inredningsarkitektur och älskar ett fint hem...och A som tycker vissa saker är fina som jag bara kan rulla med ögonen..:) Men han brukar gilla det jag väljer...sa latsas jag att han hjälpt välja ut det. Men jag brukar ju inte alltid vara sa diplomatisk som när han hittar nat som han tycker är fint och jag svarar: "Men fy f*n!" :D

Svar på tråden Summan av allt