Summan av allt
MLK, fotsätter prata lite musik (hoppas ni som inte bryr er ursäktar), men alltså har du hört I built this city med Baxendale? Annars kan jag maila den.
MLK, fotsätter prata lite musik (hoppas ni som inte bryr er ursäktar), men alltså har du hört I built this city med Baxendale? Annars kan jag maila den.
Åh, ni bara sover och sover.
MLK: You've got file. Fixade "problemet" I makens slitstarka gamla PC.
Kram, G
Tack för att du berättade att macen kan gå sönder, min fick tack och lov bara ont i magen och kräktes ut skivan. Men hur vet man om skivan är farlig..? Jobbigt.
Kram, G
Åååååh nu har vi fått hundratals underbara fantastiska bilder av vår inofficiella bröllopsfotograf, som är precis lika duktig som den officiella! Han gav oss dessutom en inbunden bok med bilder på oss. Allt var en total överraskning. Det är min mans kompisar som är så söta.
Så nästa sommar ska jag framkalla runt 1500 superfina digitalbilder och runt 100 hasselbladkopior... dags att börja spara med andra ord!
Lapinette: Så dyrt som det är med lägenheter har ni all rätt att vara kräsna. Och apropå restauranger - har ni testat Marie Laveau? Jag och några kompisar var där i maj och åt, dyrt men skojigt. Trevlig champagne hade de också.
Idag blev vi bjudna på bröllop här i Shanghai! Det är mannens chef som ska gifta sig på strandpromenaden The Bund i mitten av september. Nu börjar också de sociala evenmangen hopa sig, ofta i regi av något konsulat eller nån handelskammare. Och jag som inte hunnit få hit mer än en bråkdel av mina klänningar, skor och handväskor... Nåja, får väl knata iväg och köpa nåt nytt ;)
Kram, G
Lapinette, har du fyllt år?
Sverige har fin natur men ack vad ödsligt det kan kännas ibland. De geografiska avstånden, och de mentala...
Lapinette: Har fixat allt jag skulle i Sverige, men inte gjort slut med SATS... kan inte förmå mig.
Oj, oj, oj, oj, oj, oj utvandraren.
*gör vågen*