Summan av allt
utvandraren vad mysigt!! Vi aker ju dit den 16 och jag har faktiskt aldrig varit där..spännande!
utvandraren vad mysigt!! Vi aker ju dit den 16 och jag har faktiskt aldrig varit där..spännande!
gemma din kväll ute lät som ställen jag verkligen hatar att ga till..För mig finns det inget värre än en bar utan atmosfär! Det är som att ga in i ett kylskap och bara titta pa alla andra människor utan personlighet..trakigt!
Politiska diskussioner...var ute pa en kompis födelsedagsfest igar och rakde ramla in i en sadan da..öhh jag blir sa trött pa det! Fast sen blev jag riktigt full igen och da blev det bättre!
Jag älskar stooooooora städer..i den halan jag bor i pa 135.000 invanare finns det ingenstans att ga ut. Igar var det fullt av opersonliga typer som tror att de är nat. Det jag verkligen avskyr med detta landet är att folk är sa j*kla arroganta och otrevliga. Hur kan man ga in i nan och sparka hart pa hälsenan och inte atminstone bara be om ursäkt när man gar förbi!? ohhhh!! :[ Just say you´re sorry man!!
Ja nu fick jag prata av mig lite...:)
Stora städer jag..men frisk luft...Me love! Speciellt i alperna..
Stalis..din utsikt var underbar!! Jag hade gärna vaknat till den!
Gemma kul att se bilder fran er lägenhet. Ser väldigt elegant ut med alla listade kanter! Är det din man som jobbar hart i bakgrunden?
.........;)
Lapinette vad skönt med lite uppkoppling! :) När är inflyttningen i nya lägenheten?
Gemma..du far vara lite mer lätt pa foten!
Brud_juni2007 vilken modell är det?
Brud_juni2007 jag hade ocksa en MS klänning och jag var otroligt nöjd! Väldigt välsydd och vacker!
Gemma jag är glad att du föll för Mounique. Mycket finare var den.. :)
Sa fort jag provade min klänning var det helt rätt! Och det var tur i sig da jag redan beställt den innan jag provade! ;) da hade jag bara provat en Eddy K tidigare..
Lite trist att man inte provade fler. Nu kommer jag ju typ aldrig ha en brudklänning pa mig igen!
Brud..prova den som de andra säger och känn efter. Det är en väldigt fin klänning men eftersom den är begagnad kan den ha lite skavanker. Tyvärr.
Den enda som jag kan tycka är lite trakigt är att den modellen är ultra populär..manga som haft en sadan. Men gillar du den ska du ha den!!
G thanks! Jag hade bara bestämt mig för en bakelseklänning (utan puffärmar, rosett pa baken och fula huvudprydnader) och jag tror ärligt att en enkel klänning inte hade varit jag..gotta go with the polish style! Bling-bling!
Utvandraren...jag madde precis som du förra helgen. Madde visseligen inte sa bra nu i helgen heller... :) jag tror du kommer att ma ännu värre när du ser ditt kontoutdrag! haha :)
Stålhandske marquee kan bli riktigt snyggt, men det innebär mycket mer planering och ofta kostnader. När man hyr festvaning/slott ingar ofta personal, bord, stolar, porslin, bestick glas etc...och ja...toalett.
Med tält maste man fixa golv, ljus, ev värme osv. Men jag tycker absolut inte att det är tacky. Men man borde nog drapera taket. Skitsnyggt!
Är det förresten nan som kan tipsa mig om shopping i Paris!?
Tack för alla tips damer! Jag ska skriva ner och sa far jag försöka hitta när vi är där.
Eftersom bugeten är tight just nu kan jag nog inte shoppa loss varsomhelst.. Men jg är väldigt svag för Dior...deras skor och väskor..:)