• Izunia

Summan av allt

Lapinette jag kommer gärna med tips och förslag. Tyvärr känner jag igen i omradet som jag kan rekommendera da jag inte är i branchen.. :(

• Izunia

vilken vacker klänning!
    Jag är svaaaaaaaaaaaag för brudklänningar..hade kunnat ha pa mig en varje dag!

Lapinette...you´ve got mail!

• Izunia

Gemma dina veckodagar ser bra ut!! Man behöver nog ha en ledig Brud-dag! haha!

Måndag: Balenciaga. Tisdag: La Sposa. Onsdag: Vera W. Torsdag: Valfri designer som vill bidra... Fredag: Maggie S. Lördag: Monique L. Söndag: mjukis

Vad häftigt med att vara kroppsmodell..verkligen häftigt att hon egentligen är kirurg!

Andi kan fa jobb i Shanghai. Det hade varit kul att komma till din sida av världen. Har aldrig varit i Kina. Far se om jag kan övertala honom. :)

• Izunia

min A ska ocksa resa iväg imorgon sa jag maste stryka lite skjortor nu! :) good wifie....

• Izunia

gemma...jag hade dödat för en ayis nu... maste tvätta och stryka massa stolsöverdrag som ett brudpar ska hyra imorgon..

Ja det ahde varit kul att komma ner till shanghai. Det hade inte blivit mer än et par veckor men iaf.

Jag har precis kommit pa en deal med min man om att jag stryker hans skjortor i en manad i utbyte mot ett par fina örhänge...känns ganska fair da jag hade strykt dem i vilket fall som helst (och har gjort i nästan 4 ar)...

Lapinette! No problem. Jag behöver lite mer info bara! :)

• Izunia

haha tack! vad snäll du är!
    Jag är ganska nöjd med sidan..även om den inte är helt klar med videos och fotografen bilder..!

• Izunia

utvandraren hot mama!! Jag till skillnad fran Lapinette trodde du var mörkharig! Kul att fa ett ansikte pa skribenterna här! :)

Jag hade aldrig vagat klippa av haret...mitt växer sa sakta och jag har haft kort tidigare men aldrig trivts. Fast ibland kommer djävulen fram och jag far lust att klippa av det!! Precis sa där som man gör varje gang man klipper lugg och angrar sig varje gang! :D Det gör jag alltid!

Rembo är coolt men inte heller min stil. I like it too much though....! too much of glitter..

• Izunia

Brud_juni2007 vilka snyggingar vi har pa traden! Haller med G. Vackra ögon du har!

Jag tror ingen är anonym här längre. Jaha...jag trodde du var yngre än mig men jag är väl yngst da... :(

Svar på tråden Summan av allt