Summan av allt
Väcktes tidigt i imorse av dörrklockan, där stod en kines modell handyman som skulle fixa trycket i badrumskranen. mycket är bra i Kina men när man inte bor inne i stan så finns det mycket som inte fungerar. Vattentryck ett exempel.
Trollsländan, välkommen tillbaka! Vilken omvårdande hemmafru du har varit, har du varit frisk hela tiden? Du får ta en trippeldos med lyx under helgen för att ta igen det förlorade.
Gemma, jag älskar också serier. Jag är av en sådan otålig natur, så serier passar mig bra. Men jag har inte riktigt fastnat för någon som jag måste följa alla avsnitt av ännu, Prison Break är enda undantaget.
Sex in the city, Gilmore Girls gillar jag också. Har aldrig hört talas om Big Love, kollade upp den på Imdb, den verkar ha en kul plot i alla fall, även om jag har så oerhört svårt för Chloe Sevigny.
Här hemma är det en lugn lördag som står på schemat, blivandes mage är inte på topp, och jag börjar också må dåligt plus att jag fått min första mens efter att ha tagit min hormonspiral, lite ovan är jag allt då hormonspiralen minskar "flödet". Så det är inte bara vattenkranen som har fått ökat tryck idag, om man säger så... ;)
Gemma, er lägenhet i Malmö låter väldigt spektakulär, jag blir så nyfiken, hur såg den ut? När bodde du/ni där?