Inlägg från: utvandraren |Visa alla inlägg
  • utvandraren

Summan av allt

7an stolar skulle det stå Lapinette, om det var kryptiskt!

• utvandraren

Gemma! Stör dig lite till innan studierna...
    sisyfos-renoveringsprojekt???
    Förklara.. låter fantastiskt! Har ni sålt eller vad?
    Tänker lite på det ibland, hur mkt man eg. får igen av alla dyra, märkesprylar som man smäller in i lägenheten. Våran är för liten för barn, så det är begränsat hur länge vi kan bo där...

• utvandraren

Stålis! Gillar du inte Reese? Hon ser lite speciell ut är jag enig i men: hundansikte? Jag tycker hon är underbar, hela paketet!

• utvandraren

Jag ska prova med flera bilder och återkommer sedan... Borde klara mer än 76% tycker jag....

• utvandraren

Du är ju supersnygg ju... Det häftiga är väl upp till dig men från naturens sida kan du ju inte klaga!

• utvandraren

Och jag tycker du är SUPER häftig som flyttat så långt från mamma.... Det hade inte denna mammagrisen velat!

• utvandraren

Intellekt kan vara väldigt attraktivt så länge det inte blir nördigt! Men som Gemma sa en gång tidigare, bara det att vara vaken och streetsmart kan räcka i många situationer. Tror kanske särskilt kvinnor är benägna att bli attraherade av kunnskap... Män vill nog oftare vara den som vet mest!
    Jag var "tillsammans" med en karl när jag var ung(yngre.. ) som var så inihelsike snygg! En av de finaste jag någonsin mött... DEt höll i 3 veckor eftersom det inte fanns NÅGOT på innsidan. Tror han var för lat för det... Utseende ger en mkt gratis men det är kanske inte alltid det håller i längden...

• utvandraren

Hej Izunia!!!
    Har ni haft det bra?? Vill ha massa rekomendationer till vår Paris resa i december....

• utvandraren

Oj... ni hann med mkt! Hur många dagar hade ni?

• utvandraren

Izunia- Då ska vi vara där lika länge. vi har torsdag till söndag med 4 hela dagar...
    Var Disney värt ett besök? Hade inte ens tänkt tanken.....

Lapinette! Då blir det sightseeing på dig med va? Det är lite mysigt i sin egen stad också ibland...

Svar på tråden Summan av allt