• alrun

Det finns människor med magiska fingrar...

Vilken fantastisk dag! Vi gifte oss den 12 augusti och det är helt fantastiskt att återuppleva dagen genom att titta på våra bilder. Vi kan bara tacka en underbart duktig fotograf, en superfrissa, min mamma som gjorde en så fin bukett och min svärmor som sydde min klänning.

Jag har tassat runt och spanat in andra brudpar så det är inte mer än rätt att jag delar med mig av våra bilder.

Bilder från vårt underbara bröllop:
    www.photography.se/thengius

• Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...
  • skorpan_

Vilka otroliga vackra bilder, ni ser ut att haft en underbar dag.

Grattis och Lycka Till! :)

• jalf

Wow!! Vad fina ni var och vilka härliga bilder!
    Jag har precis samma smak som dig känner jag. Buketten var precis så som jag vill ha. Är det ok om jag sparar ner en bild på den?
    Måste säga att jag är imponerad av festprogrammen(?) som var inbundna? Snyggt!

• alrun

Ja festprogrammen var inbundna, 40 sidor och klädda i tapet. Samma tapet som vi hade på alla våra trycksaker. Sedan hade jag skrivit personligt på första sidan till alla gäster, vilket verkligen uppskattades.

• Fru Cinderella

Så underbart vackra ni var.. är ditt paraply köpt på principessa?

• Snart-lilla-frun!

Grattis grattis! Ni var verkligen tjusiga! Gillade ditt hår!! Är det helt och hållet ditt hår el har ni satt i löshår? Jättefint var det iaf...
    Åker ni på någon honeymoon nu?

• Sister of the Night

Fina bilder! Och vad strålande du såg ut på dem!
    Mmmm, du var supervacker i håret! Nåt i den stilen vill jag också ha när det är dags. Med en rejäl krona på! (Kan inte motstå dem... ;))

Grattis!

• Princessdiamond

wow wow wow! vilka underbara bilder! helt fantastiska! och roligt med en hel del annorlunda kort..

• Johans2B

Jättefina bilder. Superduktig mamma du har. Har själv funderat på en liknande bukett, men jag lär nog få köpa min....

Gillade ditt halsband och örhängen supermycket. Var har du hittat det? Är oxå inne på att ha pärlor som smycke och i håret.

• zabby

Grattis! Superfina bilder!

Såg att ni hade "All you need is love" som utgångsmusik. Vi funderar oxå på det. Hade ni den på CD eller orgel, blev det bra?

/Zabby

Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...