• alrun

Det finns människor med magiska fingrar...

Vilken fantastisk dag! Vi gifte oss den 12 augusti och det är helt fantastiskt att återuppleva dagen genom att titta på våra bilder. Vi kan bara tacka en underbart duktig fotograf, en superfrissa, min mamma som gjorde en så fin bukett och min svärmor som sydde min klänning.

Jag har tassat runt och spanat in andra brudpar så det är inte mer än rätt att jag delar med mig av våra bilder.

Bilder från vårt underbara bröllop:
    www.photography.se/thengius

• Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...
  • carina6 nu gift

grattis åhhh vad fina ni är stor lycka till som man och fru och glöm inte bort att älska i lust och nöd:)

• Johans2B

Var hittar man det företag där ni säljer era smycken? Har ni någon hemsida?
    Blev helsåld på ditt halsband och örhängena. Även paraplyet var jättefint. Vi gifter oss i maj nästa år och våren kan ju vara lite osäker, så det är nog något jag får tänka på att skaffa. Vet du var din kompis hittade det paraplyet någonstans?

• alrun

Johans2B

Vårt företags hemsida är www.artanpartan.se. Vi har en stor uppdatering på gång med en massa nya saker, men vi kan alltid tillverka på beställning.

Däremot paraplyet vet jag inte riktigt.

• j+a

Wow alrun! Så underbart vackra ni var/är! Det riktigt lyser om er!

Håller med Trana! Jag blir också avundsjuk...kanske man borde färga håret mörkt till den stora dagen... ;)

• alrun

j+a

Tack! Jag är ganska mörk i mig själv men ångrar inte att jag gjorde det lite mer "dramatiskt" inför bröllopet. Utväxten nu är inte lika kul...

• Lilla Li

Otroligt härliga bilder! Jätteskönt med inspiration - vi har tänkt oss ungefär liknande färger och slags bukett m.m. :)

• j+a

Ja, det är ju det där med utväxten sen....
    Det tar så länge att få tillbaka sin naturliga hårfärg sen igen. Själv hade jag förut oftast färgat mörkt brunt hår med en del bruna, guldiga och röda nyanser, men min naturliga hårfärg är skandinaviskt blond, vilket jag nu har igen och är ganska nöjd med. Men när man ser dessa härliga mörka färger börjar man fundera igen... :)

• mattesbrud06

Superfina bilder, ni är sååå vackra!!!
    Vi gifte oss själva den 5/8....visst e det härligt att nu vara gift!!!

Svar på tråden Det finns människor med magiska fingrar...