Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 7

Janos, hur känns det förresten? Är du ledsen för att det inte var nåt?
    *skickar kramar till höger och vänster*

• äntligen på väg

Och hur var det nya IKEA?? Fick ni nåt fint med er hem?

• äntligen på väg

Hej, hej.

Ja, mina fabriksarbetare har tydligen gett sig av helt. Men vi har bra lokaler som står alldeles tomma. Ska ev nyanställa i januari .

Jobbar oxå med mina extrakilon. Har ju börjat med GI nu och jag mår lite konstigt: huvudvärk och illamående. Vet inte om det har med det att göra.

Slår man upp p*ssväder i en uppslagsbok så ser man antagligen vädret här utanför .

• äntligen på väg

Vi har bestämt att vi gör ett ivf-försök till och eventuellt en insättning av ett fryst embryo. Om vi inte blivit med barn då, så ska vi börja med adoptionsutredning . Det känns jättebra! Känns som om jag plockat av en tyngd från axlarna och det är plötsligt inte lika viktigt att bli gravid längre. Vi vill bli föräldrar och om jag inte kan bära vårt barn i magen, så må det vara hänt. Så viktigt är det inte. Fast det kommer bli ännu mera vääääääntan, men det är ok .

• äntligen på väg

Nej, det är lite svårt det där med att välja land, för köerna ändras ju så mycket hela tiden. Så vi får nog vänta och se hur det ser ut när vi kommit så långt

• äntligen på väg

Nu har jag oxå varit lite julpysslig och skrivit alla julkort!

• äntligen på väg

Åhå! Såna vackra fönster vi fått .
    *tänder en brasa i öppna spisen för att välkomna er hit* (För vi har väl en öppen spis?? Undrar vart jag tänt eld annars? )

• äntligen på väg

Jag är lite för bra på att shoppa är jag rädd. Var på tyglagret i Kinna idag och hittade ett lustigt klänningstyg som liksom är färdigt att bara mäta ut ett varv runt kroppen och sy ihop. Sen är det bara att fålla nedtill och allt är färdigt. Lite tub-aktig upptill och klockad nedtill. Var ju tvungen att köpa! Detta strider förstås mot vår ekonomiska plan, men maken kommer nog att förstå... eller?

• äntligen på väg

Oh sh*t va jobbigt det blev! Jag går ju på GI och får inte äta nåt sött

• äntligen på väg

Choklaaaaad .... chooookllaaaaddd... choklaaaaddddd... *trånar*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7