• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

Hallååå halååå hallååå Vilket skönt liv jag har tjejer! Nu när min dotter får för sig att sova hela nätter titt som tätt, har jag ju världens lyxliv! sitter här i nattsärken o surfar medan min dotter i gåstol jagar katten Stackars, stackars katt

• janos

Hejsan svejsan!

Hur står det till med allihopa?

Var du oxå ute på galäj igår Anne?

Cindy, nog är det dags för glögg och pepparkakor. Vi gör ett nytt försök. Ska jag handla lite, eller räcker det till oss alla? ;)

Det låter som att du har det bra Hilde. Hur gammal är Z nu? Och hur går det för katten????

Gable, självklart håller vi alla våra fredis tummar för dig nu. Vad spännande!!!

Ang namn så känner maken er vid era nick! Han vet nog snart "allt" om er.

Vaaaaart är Cm???? Saknar henne

• janos

*sätter på lite julmusik i bakgrunden och inser att det är bara en månad kvar till dan-före-dan-före-dan-före-dopparedan*

Nog gjorde Cindy rätt i att plocka fram glöggen och pepparkakorna. Längtar till kvällsfikat ;)

• Fru Cinderella

Klart det räcker till alla och några till. Tog mig friheten att baka lussekatter tills ikväll också

*Ställer fram nyvärmd glögg, pepparkakor och lussekatter*

Såg att julskyltningen är uppe *myser*

• Hilde

*slänger in en tresitssoffa o slår mig ner* Hejsan flickor! Jag tar mig gärna en liten lussekatt o pepparkaka. Jag tänkte ta o bidra lite med möbleringen Måste ju ha annat än kuddar o sitta på... Nå hur som helst, det man får igen på gungorna förlorar man på karusellerna... var det väl man säger... eller var det tvärtom? Nå hur som helst, snällheten hos min dotter i morse ersattes av att hon förvandlades till ett skrikande lilltroll nu vid eftermiddagsluren. Nåja... hon hade väl luft i magen...

Huuuga det låter stordåd om lilltrollsbrallan... måste SKYNDA !!!!!!!!!!!

• janos

*smyger in från jobbet*

Mmmmmm, vad gott med glögg, pepparkakor och saffransbullar

*gömmer några i fickan och tassar tillbaka till jobbet*

• äntligen på väg

Åh möbler Då vill jag ha en sån där liggstol i rotting från Ikea med en vit fäll på! Ska genast gå och köpa!

• Gable

Ahhhhhhhhhhhhh! glöööögg! Mumma!!

• Gable

Va tusan ska man hitta på i julklapp till sin make? Vad ger ni? Har extremt dålig fantasi just nu. Hjääälp!

• äntligen på väg

Man kan ju alltid köpa nåt snyggt till sig själv. För det borde han ju uppskatta

Svar på tråden Äntligen fredag del 7