• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Rystall

Jag menar ju förstås att det var:

1900!!

• Rystall

Festen fortsätter. Jag skall inte sno nån uppmärksamhet idag.

• äntligen på väg

Fast det dröjer två veckor tills jag får göra ett gravtest och förhoppningsvis får säga att jag är gravid. Men skål på dig Rystall!!! (Alkoholfritt för min del försås )
  • äntligen på väg

Och grattis till 1900!!!
    *Ser mig omkring* Var är Janos???

• äntligen på väg

Idag har jag varit hos frissan och helrenoverat mig. Det blidde en rejäl uppklippning och ljusa slingor. Så jag är inte längre gulhårig Åtminstone inte helt igenom gulhårig...

Har tom lite lugg, sån där sned lite ojämn, som jag självklart redan har satt upp med ett spänne. (Jag klarade av att lugg i nästan fyra timmar iaf... hur gör man för att det inte ska klia i pannan???)

• äntligen på väg

Nu ska jag fixa lite mat så det är färdigt till "På spåret".
    Ha en riktigt trevlig lördagskväll alla!!!

• anne på grönkulla

Mm, jag borde också fixa till håret - men i veckan som kommer är det fullt ös efter jobbet varenda dag fram till torsdag eller så...

• janos

Godmorgon allihopa! Janos låg i magont hela dagen igår och maken satt i pokervärlden, så jag kunde inte vara med på eran fest tyvärr

Grattis äpv! Nu håller vi Hebbe-tummarna så hårt vi bara kan *puffar upp kuddarna och hoppas att vi får pyssla om dig snart i nio månader*

Grattis Rystall till 1900 och alla inköpta auktions sakerna

Vad roligt att få göra sig fin i håret

Svar på tråden Äntligen fredag del 7