• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Jo jag märker det, riktigt tråkigt :(

Fast själv är jag tyvärr inte på något underbart fredagshumör..

• janos

Tack för kramen Anne! Den var go

Du har rätt, mormor ÄR bäst! *tår i ögat*

• anne på grönkulla

Jag har iallafall just pratat länge i telefon med mamma - det var nice. Maken är ute med kompisar i Stockholm så vi får se om jag får fatt på honom innan läggdags.

• anne på grönkulla

Jo, vi ses ju inte ofta heller (och brukar ryka ihop efter några dar när vi ses ) men att prata i telefon länge varje helg är himla mysigt.

• Fru Cinderella

anne på grönkulla

Vet inte, bara inte så glad idag. Lider av panikångest sedan 2 år tillbaka. Därav mitt ständiga liv vid datorn. Saknar folk, saknar mina vänner. men jag är för feg/rädd för att umgås med dem. Blir bara tungt ibland. Känner mig för att sätta mig i ett hörn och gråta eller nått. Men det löser ju ingenting, så därför gör jag inte det.

• janos

Jag kan sakna mamsen massor och ibland undrar jag hur jag lyckats flytta ifrån henne ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7