• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Alla kan inte gilla allting - så är det bara! Jag får allergiska utslag av att folk ska ge graverade/målade glas till höger och vänster och om nån av er andra gillar sånt så får ni göra det.

• anne på grönkulla

Som sagt, smaken är delad!

Det finns mycket jag inte gillar och det finns säkert 1000 saker jag gör som andra stör sig på. I det här fallet tycker jag både frack och smoking är såpass snyggt att jag inte förstår varför man ska ha en låååång kavaj på sig! Men så finns de dem som gillar det och dem som klär i det. Helt Ok för mig.
    Själv tyckte jags om sagt att jag svarade på den fråga som ställdes, och inte slog nån på fingrarna om nåt annat.

Never mind.

Fredagsträff är roligare!

• Gable

Apg - jag håller med dig, jag!

Nä nu ska jag göra mig i ordning, vi ska på banken och låna en herrejösses massa pengar jag och maken. Det är sjukt egentligen att vi ska betala en massa när de inte ens har börjat bygga lägenheten. Häpp!

• mammacatta

var d inte så att gable ställde sig i kö till en lgh för nåt år sen redan...? hon och maya höll på och ojjade sig där..?

*knaaaaaak*

kollade fö min mejl. SJUKT många mejl, alla från er.

min man hade åxå frockcoat, jättesnyggt! det passade så mycket bättre med en lite äldre intoning till min klänning. sen är hans köpt och måttad på honom - inga sluttande axlar eller korta ärmar så långt ögat når! ända till långtbortistan...

• janos

Janos är lika ovetande som vanligt!

Vad är en frockcoat? Hur kan ni alla sånna där konstiga ord och kläder? ;)

• janos

Jag bor gärna på hotell, så att jag slipper snarka för alla runt omkring mig

• janos

Grattis Anne till 1800! Du håller på att ta av mig kronan snart. Bäst att jag passar mig

• anne på grönkulla

Har man hängt på BT tillräckligt så. En frockcoat är en sorts lång kavaj, som ska motsvara eller tillochmed toppa finheten hos en frack, men är jämnlång runt om. Fast grejen är att jag tycker fracken är cool! Och vissa ser helt oproportionerliga ut i frockcoat, men det finns säkert de som är snygga också. Snygga män i snygga kläder - få saker slår det, liksom!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7