• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

*gääääääspar* Åh vad jag blir trött av detta mörker

• Hilde

Min svåger var *host* *harkel* inte jättesnygg i sin frockcoat. Såg ut som om han letat i en maskeradlåda. Den hade för långa ärmar, slutade för långt ner på benen och så var den i ett brokadtyg i Ivory. Skulle väl matcha brudens klänning, men den var lite för mörk och gulare för att det skulle gå... Fast det är ju vad jag tyckte... själva tror jag de kände sig jättefina och jag tror nog att många gäster tyckte det var fint... kanske bara jag som är lite tetig i frågan

• Rystall

Min Jimmy hade en brokadmönstrad guldfärgad frockcoat (precis en sån som Hilde beskriver). Till det hade han en lila väst och kravat. Ursnyggt! Han passar inte i frack eftersom han är ganska kort. Han ser då än kortare ut. Men jag tycker att han ändå är fin i frack.
    Jag kan lägga in bild.

• Rystall

Nu är två bilder från bröllopet och Jimmys frockcoat inlagda.

• anne på grönkulla

Fantastiskt! Jag tror aldrig jag har sett ett icke-tjusigt brudpar överhuvudtaget faktiskt - det är väl en av de saker som är fantastiska med BT. Fast bäst är ju utan tvekan Äntligen Fredag!

Och, mina kära vänner, vad är det för dag imorrn?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7