• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Hilde

Snygga bilder Rystall! och ja din karl passade utmärkt i sin stass. Ta en karl som har ungefär samma storlek som din och förläng ärmarna minst fem cm och längden vid benen med mnst 10 cm då liknar det vad jag försökte beskriva.

• Gable

Joho! Jag har sett mindre fina brudpar. Även här på BT. Dock icke i denna tråden.

Har jag inte berättat det? Jag o herr Gable har köpt lägenhet. Som inte finns än. Och som inte kommer att finnas förrän om 1 år. Vi köpte rätten att köpa den i april, nu ska handpenningen på 10% betalas. Tur vi har en snäll bank som ger oss ett ränte- och amorteringsfritt handpenningslån

Det man inte tar in på gungorna får man in på karusellerna eller hur nu det där ordspråket går

Vart finns Rystalls pics? FL?

• Gable

Mäh, har ni alla gått och nannat?! Hoooooooooooooohooooooooooooooooo!!

• Hilde

Nejdå Gable, jag hänger faktiskt kvar. Maken är ju ute i skogen o ränner igen. Sitter här o funderar på vad jag ska kräva i kompensation när han kommer hem

• Gable

Heeeej gumman! Maken ska på en sån där hårdråkkskonsär i morgon, så han ligger på soffan just nu och pillrar mig på fötterna. Lite pre-pay eftersom jag nog måste hämta honom efteråt.

• Gable

Men du, hur gick din systers bröllop? Har du sett bilder?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7