• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Vrrrrrooommmm....

• Hilde

*bugar o bockar* Tackar, tackar, tackar Anne för ditt fina statistik tillägg.

Nu ska även jag... vvvroooommma ivääääg ...

• mammacatta

*båda änglarna sover och jag skyndar mig att vara social*

HEEEJSAN!
    grattinerar anne till finfina 1800 och även till att ha blivit snäst åt i en tråd.
    petiga människor finns det gott om. (om klädkod)

• anne på grönkulla

Tack tack!

Och jag gillar verkligen inte frockcoat. Men smaken är delad och jag vet inte vad det alls hade med nåt att göra...

• mammacatta

*med sån irriterande näsvis röst*
    jomen förstår du anne, ibland så måste man LETA efter nåt att anmärka på, och då stack du fram din särdeles söta lilla näsa och PANG så fick du dig en snäsning...

kanske bt är ett ställe att få ur sig sin PMS. bättre än att hamra på maken sas...

• Gable

Klart vi måste fira 2-års jubileum!!! Vi bestämmer väl det, vilka ska ha rum på af Chapman? Eller vill ni hellre bo på hotell? Lika bra att boka upp det nu. Ska vi ta fredag - lördag eller lördag - söndag?

*Äntligen ett nytt projekt att bita i*

Låg faktiskt och tänkte på vår träff i natt när jag inte kunde sova

Maken hälsar att det är väl på tiden att vi träffas. Han är imponerad att vi har hållt på så här länge.

• Gable

Och grattis ApG till jämna! Nu ska jag leta upp bråktråden

• Hilde

Nämen vilken tråd dååå ? Nu blev jag ju nyfiken JU !

Måste bara tillägga att jag sällan gillar frockcoat jag heller... men det finns undantag. A och O är ju givetvis att den har helt rätt storlek och sitter som skräddarsydd på bäraren. Hyrda och icke upplagda med aningens för långa ärmar och lite sluttande axlar m.m. så ser de bedrövliga ut. Blir ju t.ex. ofta så om folk hyr dem.

• Gable

Äh, så farligt var det nog inte. Eller? Hilde, tråden handlar om marsalken ska vara lika fin som brudgummen.

Jag kanske ska ta och bli lite putt på er eftersom maken o hans bestman hade frock coat.... Och det gillar ni inte..... Hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.......

Mouahahhahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

Svar på tråden Äntligen fredag del 7