• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

Äpv, vad fina ni var!

Och du, skäms inte för det - man blir vare sig lycklig eller rik av det nödvändigtvis... - så sålänge du är glad som du är så är det bra!

• Hilde

Hejsan flickor.. idag gifter sig min syster !

Jag önskar jag kunde vara hos dem, men, men... det var ju lite hastigt påkommet det hela så jag hinner inte dit. Hon kommer nog vara van sinnigt vacker iallafall. Hade tydligen köpt sig en rosa tvådelad sidenklänning med litet släp. Lät häftigt när hon beskrev den. Min syster har ett riktigt filmstjärneutseende också... så hon kommer helt säkert vara strålande vacker.

• Gable

Tror inte jag har sett Rystalls bröllopsbilder. Hmmmmmmmmm....

ApG, MC, Janos, Hilde kommer jag ihåg. Mitt eget också. CM, jooo, dom har jag också sett. Och nu Äpv. Cindy har vi ju inte sett, men det är ju inte så konstigt. Hon är ju fortfarande fröken.

Har överlevt svårmors besök. Maken sa själv att nu dröjer det ett år innan du måste träffa henne igen. Är han inte underbar

Kärringjä.... kommenterade vårt bröllop så här:

Herr Gable, du var så fet. (Tack för den, du är inte trådsmal själv).

Fru Gable, vad var det för tyg i din klänning? Jajustdet! Sidenduchesse, jo jag tyckte väl att jag kände igen kvaliten (jo tjena).

Oooooooooooooo, va fin jag var i min klänning. Den där färgen lyfte verkligen fram mina egna färger (om sig själv).

Vad säger man?! Kul att du uppskattade din egen outfit....

• Hilde

Ja Anne jag är väldigt nyfiken på hur den ser ut. Har ju bara fått den beskriven. Hon är iofs snygg i vilket skynke som helst

• janos

Hej allihopa!

Äpv: Vad fina ni var! Tack så mycket för din beskrivning. Vilket jobb ni genomgår...*håller alla tummar jag kan för er ni*

Rystall: Läcker klänning! Minns inte heller att jag har sett några bilder

Gable: Grattis! Du klarade av svåris

Hilde: Trist att du inte kan vara med

Anne och mc: Hur 17 får man ihop så många poäng??? Vad duktiga ni är

Cm: Vad kul att höra av dig

Cindy: När får ni veta om ni får lokalen den 5:e?

• janos

Jag håller med bl a Rystall att det vore kul med en träff. Stockholm kanske vore lägligt, eftersom det ligger "i mitten" och är lätt att resa till

Kanske dags att göra ett försök till planering???

• Fru Cinderella

janos

Nu i veckan sa han som äger stället, *håller tummarna*

Men håller tummarna ännu mer för i morgon, ska o skriva kontrakt på vår nya lägenhet, vet dock av erfarenhet att de ALLTID ska kinka i sådana lägen.. i värsta fall får vi ta in mamma som borgenär.. hoppas hoppas vi slipper. Är så nervös. Tror inte jag har haft ett ända möte med dem som inte haft negativ utgång (Förutom när jag skrev kontraktet för den lägenheten jag bor i nu då ;) )

• janos

Vad spännande Cinderella! Lycka till

Vart i landet håller du till?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7