• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Fru Cinderella

Jag håller till i Linköping, staden som BT glömde :(

• Hilde

"staden som BT glömde" hihi hi hi Den var bra den!

• Fru Cinderella

Det är ju sant... om du kollar på områden, så sitter linköping ihop med norrköping. Så skriver man något i linköpingsområdet så står det liksåförbannat "norrköping" eftersom linköping försvinner ur fältet.. något väldigt irriterande kan jag säga.. och linköping är större än norrköping..

• Hilde

Nu har jag tvättat min brudklänning Ett litet tips... vänta inte över ett år innan ni gör det

det verkar iofs gå riktigt bra att få bort fläckarna... jag eller maken (brudgummen) hade visst trampat till den bra med nåt svart mitt i släpet mmm... sånt som händer när man ska hasa sig tillbaka till sitt lilla hyrda torp mitt i nassen... Har ju bestämt för mig att jag fick öl över hela klänningen också, men den har jag inte hittat några spår av alls.

Apropå ölen... maken sade till mig lite på skoj före bröllopet att vakta lite på "kompis X" eftersom han blir så ostadig i handlederna när han är onykter och alltid tappar öl på nån... jaaa och självklart så stod jag vid dansgolvet på kvällen o kände att det blev vått på ryggen... vände mig om och tittade rakt in i "kompis X" ögon... han stod o pratade lite och glaset hade tippat... han såg så valpig ut och så ångerfull att jag bara gapskrattade... "kompis X" är nämligen, bortsett från de slappa handlederna, en väldigt trevlig hyvens kille och vill egentligen inte tappa öl på nån ... och ärligt talat jag var ju varnad

• Gable

Pomidom... Jag har med all säkerhet fått jobbet! Är enda sökande kvar nu och de ska bara kolla mina referenser.

Eftersom jag har valt mina referenser med omsorg, så ska det mycket till om jag inte får ett erbjudande inom de närmsta två veckorna!

TJOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!

En träff i Stockholm är jag med på! När, var och hur? Jag kan boka och greja eftersom jag bor här.

GUD SÅ KUL ATT TRÄFFAS!!!!!!!

• Gable

Cindy - hur gick det med lägenheten?

• Hilde

Jag åker ju upp till Stockholm då och då Skulle faktiskt vara kul o träffas. Gå ut o äta en liten köttbit med nåt gott i höga glas till ... kanske

• Fru Cinderella

Gable

Vi fick den!
    Är helt chockad, det trodde jag verkligen inte. Så från den 1 feb. så flyttar vi, min första tvåa *ler brett*

• janos

Grattis till lägenheten Cindy!

Jag är med på en träff. Det vore kanske dags för det och ett glas gott eller två säger jag inte nej till om det är i gott sällskap. Hojta bara till i tid, så att man kan boka flyg någolunda billigt.

Kram på er tjejer!

• janos

Grattis till (det eventuella) jobbet Gable

Bra att det finns någon som kan vara sambands central i Sthlm och erbjuder sig att boka och greja

Svar på tråden Äntligen fredag del 7