• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • anne på grönkulla

Jag veeeeet!

Storstan, 2 nätter, konferens o inget ombyte till middag. Så an tycke rju inte det borde vara sååå svårt att få ner en necessär o ett ombyte, va??

• Rystall

Hej hopp! Här har det bara regnat och haglat hela dagen. Längtar efter snö.

Ni har verkligen varit duktiga på att spurta, men hinner ju aldrig läsa ikapp Men jag skall göra ett försök.

• janos

Välkommen tillbaka Rystall! Hade du det trevligt hos mor?

• anne på grönkulla

Ja, så kan det gå om man har ett IRL-liv, Rystall!

Här har jag nästan lyckats med mitt packande iallafall. Alltid något...

• Rystall

Janos: Alltid lika mysigt att vara hos mamma. Tycker allt att det går lite segt för Luleå i hockeyn, hänger ni inte med Heja Brynäs, heja Brynäs!!

Och så ett tillägg till mcs inlägg om oss: Jag är bra på sjukliga frågor oxå om nån behöver hjälp.

Väntar febrilt på meddelande från antagningsnämnden, nån som vet när antagninarna skall vara klara?

• mammacatta

äpv; jo jag misstänkte att jag hade fel om dig, därav "eller?" bakanför...

på fl finns det en tråd som heter "jag högg av mig handen, vad göra?" där har dr MC svarat väldans bra på frågon om avhuggna fingar måste jag tillstå! akta dig rystall, jag kanske själer ditt jobb!

sen rystall, jag visste inte att du hade en sån härlig liten bakelse! den är ju för ljuvlig!
    jag minns hildes och annes, men CMs är lite diffus. janos ser man på fl när man går in där. gables... var inte bilden av vid midjan? eller minns jag fel? äpv såg jag aldrig.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7