• Gable

Äntligen fredag del 7

Så j-vla förbannad. Har blivit hemtvingad till svårmor på JULDAGEN. Bara för att vi INTE ska fira julaftonen med henne så måste vi dit på Juldagen. Hela j-vla dan förstörd pga den där kärringen.

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGH!

Dö, kärring, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

Jag har sett framemot att få fira jul med min man för första gången. Ensamma. Bara han och jag. Det kan hon ju bara inte acceptera.

Jag blir GALEN!!

• Gable

Jag skriker av mig här så jag kan åka hem till henne, le lite vackert och säga "jaså", "jaha", "mmmmmm", "ojdå", "men vad trevligt", "där ser man" och sist men inte minst "nej då, det händer absolut ingenting i mitt och min mans liv, vi bara jobbar, äter och sover".

Sen ler jag lite till.

• Gable

Julaftonen och juldagen är lite heliga för mig, då ska man bara vara tillsammans och njuta av julen, dofterna och maten.

För mig är det inte njutning att träffa svårmor.

Inte för maken heller enligt diskussionen igår.

Äh, bry er inte om mig. Jag är väldigt sur och irriterad över det här. Blir irriterad på maken som tackar ja, utan ens fråga mig. Fast å andra sidan vet han jag skulle göra det mesta för att slippa undan

• Gable

Nejmen Rystall, vi håller tummarna för dig att du kommer in! Hoppas hoppas!

MC - det var nog inte så farligt som du tror! Vad kan du ha gjort som var så illa? Strippat och dansat naken på bordet?! Spytt över värden? Hånglat med hans fru? Spöat hans hund?

Du ser, det kunde ha varit värre.

KRAM på er!!!!

• Gable

ApG - åker ni hem under jul? Skulle ni inte åka på semester?

*förvirrad*

• Gable

Så ni firar i långbortistan iår? Skulle inte ni på semester? Eller blandar jag ihop det med att maken har kommit ner till dig.

• Gable

Ingen MC med Rocky i bakgrunden??

Svar på tråden Äntligen fredag del 7