• Gable

Äntligen fredag del 7

Eländigt det där med makar som inte kan hålla sig tysta om nätterna

• Gable

Hilde - talka på ån inglish, det kanske avskräcker tanten från framtida besök

• Gable

MC - kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kramkram kram kram kram kram kram kram kram kram

Nu har jag kramp

• Gable

När jag läser om Hildes dag, då inser jag att en middag med svårmor är små problem i det stora hela.

Kram på dig också!

Cindy - du är duktig du! Jag har bara bytt propp en gång. Det gick bra. Däremot gick det mindre bra när jag skulle byta en glödlampa och sockeln lossnade i lampkolven. Då sticker jag ner fingret för att peta loss den. Hade bara glömt att dra ut sladden. Jodå, lampan var på. SOM JAG VRÅLADE. Det gjorde SKITONT!

• Gable

ApG - är det mer intressant än vad du gör idag? En klok kvinna har en gång sagt till mig - man ska aldrig byta från någonting, man ska byta till. Det har jag alltid i bakhuvudet när det kommer till nya jobb.

• Gable

Nä nu mina små fredagsraringar ska fru Gable logga ur. Det är dags för glögg med maken. Paaaaaaaaaaaarty!!

• Gable

Kör en kåppy änd päjst -

Vi är uppe i totalt 18505 inlägg i fredagstråden. Och de finns dom som anser att man inte har något liv..... Jösses.

Men å andra sidan får vi se upp - viktualia o co är snart ikapp oss.

Jag undrar när BT ska introducera post counts vid ens nick. Skulle vara kul att se vem/vilka nick som har postat flest inlägg här på BT. Undrar om man kommer in på top tio?

• Gable

MC - tackar för cirkelförklaringen.

Ska komma ihåg det till nästa gång, för det lär med all sannolikhet dyka upp en nästa gång.

Hur är det med ångesten? På väg bort?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7