• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Jag tackar för mig och för en trevlig kväll.....som vanligt!

• Gable

Sov gott! Gable ska gå och lägga sig med herr Gable.

OCH SOVA

Passade på att kolla in Hildes sida också när jag var i farten. Jösses, vad stor Zilla har blivit *rejäl tantvarning på den kommentaren* och så sööööööööt *japp, jag är en tant*

• janos

*faxar över lite sömnpulver till er andra oxå, tar snuttefilten under armen och tassar mot sängen*

• Hilde

Hej bruttor

Ajg orkar inte läsa ikapp. Vill bara meddela att jag överlevt namnkalaset. Maten blev superlyckad och Z var på jättefint humör hela kvällen... hon gillar att vara i centrum. Hon liksom smilar och blinkar med ögonen till höger o vänster o charmar in sig totalt när det är mycket stök o brök o folk som står o tittar på henne. Blir nog en liten primadonna av henne tids nog

Mat vi bjöd på:
    Vitlöksmarninerade grönsaker, tre sorters snittar, smördegsknyten med ostfyllning, kycklingpaté, kall grön sås gjord med fetaost o kesella gröna örter o spenat, 4 sorters pajer och två sorters bröd med hemlagad färskost till. Avslutade med tårta med apelsin- och chokladmousse-fyllning.

det var jättegott och folk åt tills de storknade

• janos

Vad roligt att det gick bra, Hilde! Och gott lät det. Blev det något över?...*håller fram tallriken*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7