• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Mmmmmmmmmmmmmmmm. Skumpa! Ja va fan, jag missade ju 800, lika bra att fortsätta på den inslagna vägen. Jag lär väl somna vid inlägg 898.

*slänger fram glaset*

• Gable

Grattis Janos!

En minimalist är en person som inte vill omge sig av så mycket saker. Less is more - är parollen.

Jag är det även av praktiska själv. Hatar att städa och har man många saker tar det lång tid. Lite saker - kort tid. Himla bra.

• Gable

En sak in i hemmet - en sak måste ut från hemmet. Det är parollen i det Gableska hemmet. Funkade skitbra när innan vi bodde ihop. Nu har den regeln börjat att ruckas på... En sak in i hemmet - en sak ner till förrådet.

Maken får panik när jag ska ner i förrådet och rensa. DET KAN FAKTISKT VARA BRA ATT HA 4 PAR SKIDHANDSKAR OM MAN SKA UT OCH ÅKA SKIDOR!!!

Ja, i synnerhet med tanke på att han har inte stått på ett par skidor de senaste 5 åren.

Han vet inte det, men han har bara 1 par kvar.

Mouahahahhahahahahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!

• Gable

Visst är dom söta? Ljus är bra. Det är en förbrukningsvara. Man köper, eldar upp och kastar stumpen. Man köper nya, eldar upp och kastar stumpen! Perfekt!!

• janos

I förmiddags började vi plocka här hemma. Jag lyckades rensa ur några kartongen i förrådet, maken plockade fram skivor från en annan, jag plockade undan skivor, maken hämtar fler skivor

.....ser ni något mönster i detta??? ;)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7