• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • janos

Själv älskar jag Kenny G!!! Hittade äntligen skivan idag, när vi rensade. Den ska jag lyssna på imorgon

• janos

Janos har roat sig med att göra rent åt katten, jobbat, lagat mat och kliat maken på ryggen

Slå det om ni kan

• Sister of the Night

:) Hihi! Tja, börjar man mysa med julstämning redan nu så blir det ju en rätt lång jul... ;) :D Men jag kan nog hålla mig ett tag till. Först är det ju helloween ju! :) :) :)

Ja vet, det _är_ en mysko blandning... eller inte?! *Hmmm-ar för mig själv*
    När det kommer till kritan är ju både Lordi och di Leva riktigt trivsamma herrar! (Jomen.)

*inväntar med spänning de utmanade värstingarna :D*

• Sister of the Night

janos

Åh, rengjort åt katten? *ler brett* Den lilla kompisen som mordhotar fåglarna utanför fönstret? :D

*Aaaaah, dessa katter.... *ler ännu bredare*
    Sis like! :) :) :)

• Sister of the Night

:)

Åh. Nu är det di Leva som sjunger på TV!

• janos

Alldeles riktigt sis!!! Han blir ju så till sig när han ser pippisarna

• Sister of the Night

Helt otroligt... Jag är halvvägs till Jonte Blundland. Redan! Slocknade nästan under Perellis framförande!

Bäst att säga godnatt redan nu så jag inte somnar ifrån det också :)

*vinkar med snuttefilten under armen*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7