• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Sister of the Night

*nu såg jag din länk också :)*

Se där! Jajamensan, janos kan verkligen! ;) :D

• Sister of the Night

Det var en bedrövlig låt Lisa Nilsson framförde just nu *ryser*

*ler styggt åt mig själv*

• Sister of the Night

Hehehe... eftersom att jag totalt saknar koll på saker och ting så har jag heller ingen aning om vad det är ;) :D :D :D

Nåt på TV, antar jag? Visst är det skumt, fast man glor på TV så hinner man sitta här på BT och uggla. Snacka om att man har byggt upp ett litet beroende *skrattar*

• janos

Alltid bra med beroenden, när dom är så trevliga som fredags-trådar

• Sister of the Night

:D Absolutttt!

• Sister of the Night

Ja du. *klia klia huvud*
    Inte mycket. Jag är förfärande slö och har faktiskt inte varit särskilt produktiv. Fattas bara att man somnar i soffan snart också... *ler snett* Det är liksom ett så typiskt recept på en såsig lördag :D

Som den lilla Lordi-fantast jag är (jodå, jämte herr di Leva då ;)) så blev jag alldeles uppspelt när de stiliga monstren blixtrade förbi i rutan alldeles nyss :D (De lottar visst ut nån Euro-contest-biljett nånting)

Och janos då? :)

• mammacatta

helloooo! jorå, julskivan är det! ifjol hade jag redan haft den igång ett tag i oktober...
    men d har varit så VARMT så jag har inte haft lust. men nu har d varit höst i... ja en tre dagar är d väl... så NU JÄDRANS kom den fram:D:D:D

lordi och dileva. märklig sammansättning. *sa hon med julskivan* och som grädde på anne: black adder.
    vem är märkligast då? nån som har en värsting? *utmaning här*

Svar på tråden Äntligen fredag del 7