• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Tillbaka - IRL! Tjoho! MEN HUR MYCKET HAR NI SKRIVIT EGENTLIGEN?

Det var mycket dumt gjort av mig att läsa ikapp nu ikväll, jag skulle ha sparat det till måndag. Vad ska jag nu göra på jobbet?

Klant-Gable!

Maken tittar på byggare-bob program. Ni vet.... Såna program där de bygger diverse olika motordrivna mojänger. Jättespännande program. Är det någon som vill veta någonting om Orange County choppers och deras byggen? Jag börjar bli expert själv!

• janos

Själv sitter jag och tittar på maken som sover. Det är jag expert på ;)

• janos

Har du piggat på dig, Gable. Du var ju lite hängig på jobbet

• Gable

Åhhhhhhhhhhhhh! Jul!!!!!!!!! Snart är det dags! Vi har börjat titta på fina julgransfötter. Det finns jättefina på inreda.com - tips till ApG

• Gable

Jo bara jag får sova så blir livet genast bättre. Jag har redan glömt löftet om att inte dricka mycket rödvin.

Skål Janos!

• anne på grönkulla

Tack tack! - men mest är det maken som är designbög!

Här där vi inte har lika mycket böcker som hemma har jag lyckats inreda lite stilrent för första gången i mitt liv.

Svar på tråden Äntligen fredag del 7