• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Sister of the Night

Jag menar:
    Redan?

:D :D :D

• janos

Vad du är härlig mammacatta! Maken och jag satt och sorterade skivor idag och jag sa just att jag kan ju inte lyssna på julskivorna reeeedan!

• janos

Vad det är roligt med besök! Välkomna allihopa!

Jag är så glad att vi flyttade från källaren.

• janos

16520 inlägg!!! Åh, vad vi är duktiga

Det har blivit riktig bra fart i denna del.

• Sister of the Night

Kan informera om att det är någon slags stödgala på TV! (Sis har noll-koll på verkligheten och har faktiskt ingen aning om vad det rör sig om - än.)
    Jag snappade att herr di Leva skulle uppträda under kvällens lopp.... Mmmm! :) :) :)

Nu är i varje fall Micke Persbrandt i rutan och hjälper till. En minst sagt kontroversiell herre.
    Men nu låter det som att han är inne på ett vettigt spår i varje fall. (Sis har lyckats snappa att han diskuterar problematiken med barnsoldater).

Någon som tittar? :)

• janos

Nej vi tittar inte, men jag tror att dom samlar till Världens barn

• Sister of the Night

*klirrar av ett gäng poletter*

Jo, det börjar klarna nu... :D Det förklarar också herr di Levas utlovade närvaro! :) :) :)

Svar på tråden Äntligen fredag del 7