• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • äntligen på väg

Jag är kvar än oxå. Kan han inte vilja bli hämtad snart??? *Trött*

• Fru Cinderella

äntligen på väg

Är du på hämtbningsvakt??

------

Ang. filmen, verkligen sevärd. Vet inte om det var vinet eller om den faktiskt var bra.. men jag skrattade högt flera gånger.

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

*skrattar som attan*
    Att ni var såå nyfikna
    Jag är en "lagom"tjock(LÄS mullig) tjej i mina bästa år.(LÄS 30ÅR)

• äntligen på väg

Japp, hämtningsvakten här. Funderar på att börja köra inåt stan redan nu och sätta mig och ta en kopp kaffe tills han ringer. Känns ju inte som det är nån idé att gå och lägga sig, kommer ju inte bli nån kvalitetssömn ändå och det tar ca 40 min att köra.

_Cinderella_:SKÅLAR gärna med dej,MEN man måste vara nykter på jobbet:*tar en klunk vatten*

• äntligen på väg

Hej du med det långa nicket
    Trevligt att träffas . Ska vi kalla dig kort och gott läääängtar?

absolut eller vad som helst;)

Äntligen på väg:Jag antar att du oxå väntat ett tag på "The day"??Med tanke på ditt NICK alltså

• Fru Cinderella

*Vrålgäsp*

Kanske dags o sussa snart.. ska stortsäda i morgon, har druckit minst ett glas vin för mycket (opps *fnissar*) o ska vara barnvakt åt sambons 10-åriga bror i morgon..

Svar på tråden Äntligen fredag del 7