• janos

Äntligen fredag del 7

VÄLKOMNA ALLA FREDISAR!! Del 7

"tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

nån som hakar på?"
    (mammacattas ursprungliga TS)

Önskar er alla varmt välkomna till våran nya lya....*fluffar upp kuddarna, tar fram dom nybakta bullarna, visar stolt upp det nyinköpta tyget och alla gummistövlarna i hallen*
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 7
  • Gable

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.... Mumma!

• janos

Inte kan man kasta stumpen. Farfar har smidit en stumpstake, vilket innebär att man kan elda ljuset hela vägen

• Gable

Janos - han har separationsångest

ApG - det är faktiskt skönt att inte ha så mycket saker. Man uppskattar verkligen sakerna man har, när man inte har så mycket. Man lixom... Njuter mer.

Och så går det fort att städa!

• janos

Det är alltid lika skönt att få rensa, kasta, ge bort saker osv. Däremot har jag lite svårt för att kasta hela saker. Då åker dom till myrorna istället, så att någon annan kan få dras med sakerna

Jag fick ångest härom dagen, när jag tänkte på julen och "köptvången", mera saker.....

• janos

Men jag tycker att julen i sig är jättemysig, tills det blir för mycket måsten

• Gable

Nu har Gable inte tid för nu ska hon gosa med maken / MVH Maken

• Gable

Han tjatade så himla mycket att han ville skriva i vår tråd... Så jag gav med mig. Han fick väl skriva dådå. Och så skriver han nåt sånt. Har inte tid......... Jo tjena. Tid för gos är inlagd i schemat mellan kl 13.10-13.12 på söndag.

• Gable

Jul jul strååååååååååååååååålande juuuul!

Vart ska ni fira jul förresten? Ska alla vara hemma?

Svar på tråden Äntligen fredag del 7