• Dallandra

Oups lite snabb... 6

Tjänna brudar! :D

Nu är jag tillbaka efter att det helt otippat åskade och den slog ut vårat modem, det tog reparatören en vecka att masa sig hit

Just nu är jag trött, trött och ännu tröttare... sover jättedåligt på natten, magen är i vägen och hur jag än ligger så gör det ont någonstans eller så vaknar jag med kramp i vaden och inte går det att vända sig smidigt heller...
    Men allt det här är väl glömt när bebben väl kommer :) :D

• Dallandra

Gerda
    Det är väl lika bra att vänja sig vid sömnbrist :D Men sedan slipper jag förhoppningsvis vakna av sved och värk i alla fall.
    Jag har bf 26/1, det är snart, är i v. 35 nu Tiden har bara rusat iväg!
    Hur har du det med lilltösen?

cheers
    Nu kan jag äntligen hänga här igen :D

I natt har fått sova ordentligt, underbart

Jag håller på att göra lite godis till julen, har gjort vit chokladtryffel och maraboufudge *mums* :D

• Dallandra

cheers
    Är det Mackan som är med i bilen???? :D :D :D

Jag kan maila maraboufudge till dig, gör det i morgon. Den är smaskens :D

Gerda
    Stackars liten!
    Hoppas hon blir frisk snart...

• Dallandra

cheers
    Jag blir grön av avund :D :D :D :D :D

Gerda
    Stackare, då har du ju två barn hemma ;) :D :D :D

Själv mår jag väl bra, lite småkrämpor här och där och väldigt stor och klumpig mage. Det är ett helt träningspass att få på sockar och skor :D :D Men jag ska inte klaga, har inga större krämpor och det är jag glad för :)

I morgon ska vi köpa granen och klä den på lördag, då ska vi även göra skinkan, jansson, lägga in senapssill och göra äggost :)

• Dallandra

Gerda
    Jag kommer säkert att sakna magen sedan men just nu är den mest i vägen :D

• Dallandra

cheers
    Jodå jag står allt ut, man får öva in olika tekniker för att t.ex. ta sig ur sängen, ta på skor m.m. :D
    Jag tror att bebisen kommer tycka det är skönt att komma ut och få sträcka på sig, det är ju rätt trångt nu med alla inälvor som den ska dela plats med :D :D

Julbord i kväll säger du?! Hehe bli nu inte för full :D :D

• Dallandra

Gerda
    Japp den tar i överallt, det går inte att smidigt smyga sig förbi trånga utrymmen längre :D Har jag dessutom fått en fläck någonstans helt oförklarligt så är det på magen :D

cheers
    Ja bebisen :[ fullständigt i mina inälvor och revben, böjer jag mig för mycket framåt säger den i från med sparkar och slag :D

• Dallandra

cheers
    Bestämd liten bebis :D Den sparkar gärna på samm revben hela tiden dessutom så snart får jag väl en spricka i det :D :D

Godissugen är den dessutom och tvingar mig att provsmaka godiset jag gjort :o :D

• Dallandra

cheers
    Ska helt klart ge igen med massor av pussar och kramar :) :D
    Ja vill bebisen ha godis så måste jag ju äta, det är vikigt att den får i sig vad den behöver så jag få offra mig :D :D

Nu ska jag gå och koka potatis, steka fläsk och värma bruna bönor, bebisen är hungrig :D

• Dallandra

cheers
    Hur var det på julbordet?? :D

• Dallandra

Gerda
    GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!! :) :D :D :D

cheers
    Du hävde väl i dig av spriten? :D

• Dallandra

cheers
    Det är rätta takter :D Ojoj undra hur det blir första gången jag dricker sprit efter den långa torrperioden, är nog bäst att vara på hemmaplan då :D

• Dallandra

På tisdag börjar min föräldraledighet Välbehövligt, känns som jag har ont överallt nuförtiden :D

cheers
    Inget kul att bli påhoppad!!! skicka henne hit så ska hon få!!! :[

Svar på tråden Oups lite snabb... 6