Oups lite snabb... 6
Gerda
Hehe jag ger katterna mat och mannen tömmer lådan :D :D
Nu ska jag göra lite mat!
Ses!! :D :D
Gerda
Hehe jag ger katterna mat och mannen tömmer lådan :D :D
Nu ska jag göra lite mat!
Ses!! :D :D
jalf
Ja det är härligt fast tyvärr får vi inte till det så ofta eftersom "vi" (läs min man :D ) håller på att greja i huset och när han efter en hel dags arbete och allt grejande här hemma äntligen har en stund över är människan trött :o :D
Gerda
Oj nu kommer bebben snart, såå spännande!!!! :) :) :)
cheers
Såg allt det mumsiga receptet :D
Jag brukar spara den men så skulle vi i väg till återvinningen så jag ögnade bara igenom den... och se vad jag nästan gick miste om :D
cheeris
Ja det är en himla tur att jag har dig :D :D
Undra hur det går för Gerda??!! :o :)
cheers
Jag kan ju säga att själva förlossningen ser jag INTE fram emot men jag försöker fokuserar på det man får efteråt, den lilla bebisen man väntat på i 9 månader :) :)
Tur att det finns smärtlindring :D
Ja undra hur det är i Norge, hur länge man får ligga där... här ligger man ju i 48 timmar om inga komplikationer tillstöter.
Ska bli spännande att höra vad hon fått :)
cheers
Man måste tänka så, annars skulle man aldrig utsätta sig för något sådant :D Jag har inga som helst intentioner att föda utan smärtlindring kan jag ju säga
Jag tror också att hon får en tjej :)
Det kan nog variera lite efter var man bor och hur stort tryck det är på bb men här gäller 48 timmar. vad nervöst när man kommit hem med knytet och ska ta hand om den lill* ömtåliga bebisen :o
Kitty
Tjänna! Det var ett tag sedan :D
Du har väl fullt upp med bebisen din :) :D
Jag vill ha all smärlindring som de kan erbjuda, tänker inte spela viking :D :D
När bebben väl är född ska jag äta massor av Brieost och ta igen det jag inte fått äta under graviditeten :D
Har sovit jättedåligt i natt och är lite förkyld så nu ska jag lägga mig på soffan och äta tryffel :D