Oups lite snabb... 6
Men haaalllåååå, försvann alla??! :o :D :D :D
Nu är jag tillbaka i alla fall :D :D :D
men jag borde städa i stället för att sitta här :D :D
Men haaalllåååå, försvann alla??! :o :D :D :D
Nu är jag tillbaka i alla fall :D :D :D
men jag borde städa i stället för att sitta här :D :D
cheers
K*ta, lediga och godissugna :D :D :D :D
Ska snart ta och göra lite lunch, och sedan lite mer godis, roligare än att städa
cheerios
MMmmarabou... den godaste chokladen som finns *slurp* ny favorit är mjölkchoklad med daim *mums*
Gerda
Härligt att bebisen mår bra
Va??!! Köper du nyttiga godsaker :o Vad ska det vara bra för??! :D :D Fast bananchips är inte så nyttiga som man tror :D
Jag ska strax gå och göra en omgång tryffel och smaksätta med apelsinskal så det blir mer "provsmakning" idag :D
cheerios
Jag älskar daim, ännu godare är den i mjölkchokladen :D :D Gillar det mesta med choklad :D
Jag har inte alls lust att städa men jag måste, i går "gnällde" jag på stackars N att han aldrig tar intitiv till att städa och aldrig plockar undan efter sig och undrade om inte han tycker att det behöver städas... satt om jag dammar och tar toaletter och kök så får han dammsuga när han kommer hem (får sammdragningar av att dammsuga) ... vad ska han säga när jag latat mig hela dagen och inte städat :o :D
Gerdios
Honungsrostade jordnötter är de godaste nötterna *mums* :D :D :D
cheers
Vad är snöbollar?
cheerios
Jaha så du menar sådana snöbollar, måste jag testa någon gång :D :D :D :D :D :D
cheers
Jättetråkigt diskussion och vi har haft en massor av gånger... inte så att han inte städar men det är alltid jag som tar tag i det.. och jag tycker inte om att behöva tjata om att han ska plocka undan efter sig...
cheers
Det måste jag ha missat i Buffé... maila gärna!
Nä nu måste jag nog göra lite lunch... fast det är svårt att slita sig från er brudar ;) :D :D
cheers
Jo visst fick jag det men vi har varit i väg med pappersåtervinningen :D ...