Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Då får du vara mn översättare idag:D
höhöhö
precis så låter jag:D höhöhöhöhöhö:D:D:D:D:D
Hej hopp!
Hur har helgen varit tjejer??
Själv har jag varit hundvakt till 2 dobermanvalpar, så nu är jag helt slut eftersom jag knappt fått sova på 3 nätter! Suck! Tur att det inte var våra egna hundar, då hade ja dött!
Nu ska jag nog gå hem från jobbet, jag är så trött att jag nog inte orkar vara kvar!
drea
Då tror jag nog att min helg har varit värre:D jag har varit på kickoff med joppet hela helgen. En massa jopp hela tiden och sen fest på kvällarna:D har inte sovit många timmar och sen upp tidigt och ha möte och :[. hahahaha :D men det var ändå kul:D
Så jag klagar inte:D:D:D:D:D:D
min helg har varit bra... päronen kom och lämnade av vovven innan de åkte till teneriffa.
Så jag har en bortskämding att barnvakta i en vecka...
Mamma kom med massor gott gott, mååånga tidningar och dvs... så kanske blir inte mina dagar så långtråkiga ändå
Morrn:o
Gerda
Vad är det för ras på bortskämdingen? antar att det är en hund:o eller är det en katt eller en råtta:D
Morning Cheers o Oups-flickor
Cheers, det är en lhasa apso/bichon-bortskämding. Han är tydligen vår sladdis-lillebror!
Våra leonbergers fick aldrig det så slappt och lyxigt som denna får ha det! Inte jag o brorsan heller för den delen
Gerda
Morrn:D
Han låter supersööööööööööt;) förstår att han blir bortskämd;) men iofs så är ju ni oxå söta:o så jag får inte ihop mattematiken:D (*kliar mig i huvudet*)...:o