• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • Hej baberiba

Dallis

Jag kollar..........swisch...:D

• Dallandra

Nu hörde jag hur min mobil pep *springer iväg och hämtar den* :D

• Hej baberiba

:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d:d

• Dallandra

Haha, snyggcheers var helt klart snyggast :D :D :D

• Hej baberiba

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

klart jag är det om man jämför blomman och mig:D:D:D:D hahahaha Du har fler mms....på ingång:D:D det här är kul:D

• Dallandra

mms är kul :D :D :D Tänk vilka "leksaker" det finns nuförtiden :D :D

Dags att laga lite mat, bebben vill ha näring tror jag :D :D

• Hej baberiba

näääääääääää stanna här:D

skriv din mail på FL....kom på en kul grej....ska se om jag hittar den och maila dig:D:D:D

• Gerda

Hej brudar... NU har jag sovit lite äntligen. Att vara hundvakt är inte kul på nätterna med sura grannar och en hund som snarkar/morrar/gnyr/skäller i sömnen.

Han reagerar även på alla ljud i huset eftersom han är van vid ett stort hus på landet, lungt o tyst jämt. Bad idea för grannen att knacka på mitt i natten, hunden blev ju rädd och skällde... så var det med den sömnen inatt. Jag var vaken o sa til hunden varje gång han inbillade sig nåt eller det faktiskt var nåt ljud.

Cheers, ska du bli trädgårdsmästare?!

• Hej baberiba

Gerda

Vad joppigt:o hoppas du känner dig utvilad nu:)

Nä ingen trädgårdsmästare:D jag skrev inna till Dallis här i Oups att jag tog låååånglunch för jag tog hem en ful blomma+kruka och kastade blomman. Tog en ny ful kruka hemma och planterade i en ny ful blomma..:D men resultat blev ändå ganska bra:D det duger att ha på joppet:D

Sen ville Dallis se så jag MMS:ade henne...en bild på min blomma + fler crazy MMS:D:D:D:D:D:D nu får hon inte vara ifred längre:D cheers har hittat Dallis på mobilen:D

• Gerda

Vilken solstråle du är!

Sitter just o torkar tårar, har just haft en bölarstund på telefon med sambon. Han fixade så att jag får massage på söndag av min massör i Sv innan vi drar tillbaka till Oslo. Jag tänkte att massören inte hade tid på lördag, vilket han inte hade, men sambon frågade om han kunde tänka sig jobba på söndag. Han är gudomlig min sambo!!!

Så nu kan jag längta efter en sköööööööön behandling av magiska massören!

8)8)8)
Svar på tråden Oups lite snabb... 6