Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Gerda
Vad är det för vovve? ras?
Lillian har sminkat sig så hårt så hunden är rädd för henne och skäller :(
Lillian tror att hunden är k*t på henne för att hon är så fiiiiiin....
Vovven är bichon frise/lhasa apso blandning
fast jag föredrar lhasa apso delen av honom Mkt gulligare än de där fluffiga bichonerna... jätte töntiga är dem ju....
Lillian såg inte klok ut:o när hon var här hos mig...jädrans vad smink hon hade:D jag förstår att vovve är rädd:D
:D:D:D:D Minnet är bra men kort:D du skrev igår rasen...:D Jag tycker bichon är söta och Lhasa Apso:D inte kul dock med skällig hund...urk...:o
:D:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p:p:p:):):):):):):D:D:D:D:D:D:D;););););););):D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:o:o:o:o:o:o:o:o:););););););):D:D:D:D:D:D:D:D:D:p:p:p:p:p
Lite färgglada gupps:D:D:D:D
OKI, vi sprider lite glädje!
:D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :p :p :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o :o :o :o :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p :p :p :) :) :) :) :) :) :D :D :D :D :D :D :D ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :o :o :o :o :) ;) ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D :D :D :D :D :D :D :p :p :p :p :p
Jo, han är inte skällig annars, men han är väl inte van vid lägenhet heller med 4 våningar. Stackarn...han vaktar ju bara gravidos o katterna... men vi uppskattar det inte ett dugg!
Han är jätte söt... ska leta rätt på en bild!
Så nu mejlade jag dig till joppet!
Lite kul att läsa:
susning.nu/Svenskens_mentala_v%E4rldskarta
Gerda
Såg bilden, jättesöööööööööt:p mailade dig oxå:D