• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • blivandefruandersson08

Cheerful japp trist som sjutton

• blivandefruandersson08

soory att det dröjer mellan svaren springer mellan bok och datorn :)

• Hej baberiba

Vilken bok:o

Det är samma här jag zappar mellan joppet och BT:D

• Dallandra

Hallå brudar :D

Här är det hur trist väder som helst, vill helst krypa upp i soffan och läsa... men jag ska iväg och jobba sedan..

• Hej baberiba

Dallis

Halloj själv:D

Men du är hemma en stund nu iallafall och det måste vara hur mysigt som helst;) en annan fick masa sig till joppet vid 8 idag:o så inget mys här inte:D

Ska dessutom iväg och träna ikväll:o tränade igår också och i måndags...fattar inte hur jag orkar:o JAg som bara vill vara hemma och mysa:D......hmmm hur går denna mattematiken ihop egentligen:D Nån som kan lösa den:D

• Gerda

hoj hoj

Har sovit ganska ok inatt, vovve var duktig!
    Just kommit hem fr promenad och bebis trycker tungt ner så det är toaspring hela tiden.

Ska träffa en annan gravidos idag ska bli skoj... men jag har massor att göra eftersom vi åker till Sv imorgon...

*springer runt hemma*

• Hej baberiba

Gerda

Skönt att vovve varit snäll så gerda få sova..*ugh*:D

Du kanske behöver ha hjälp av Lillian:D

• Gerda

Ja! Så smart! Hon har inte plockat dammråttor på läääääänge här ju! Å jag kan ju inte böja mig.... eller det kan jag... men jag kommer inte upp igen

• Hej baberiba

Gerda

Har nu postat Lillian med DKL Express hon är hos dig i eftermiddag:D

Böj dig inte framåt nu när du är själv hemma för det finns ingen som kan "böja" tillbaka dig

• Dallandra

Nu är det 50 min kvar tills jag åker till jobbet... och det är rätt skönt kunna ta det lugnt på förmiddagen :D Började 6.30 i måndags och i tisdags, inte kul!

Jag börja känna mig som en strandad, klumpig val så jag förstår hur du känner dig Gerda :D

Svar på tråden Oups lite snabb... 6