• drea

Oups lite snabb... 6

Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!

Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!

• Svar på tråden Oups lite snabb... 6
  • blivandefruandersson08

Cheerful sorry jag inte svarade vart tvungen akut att åka hämta min dotter som insjuknat .

• Hej baberiba

Morrn cheers anmäler sig:D

• Gerda

Tjenis tjejer.

Idag är jag hemma "tidigt" för jag har kraftiga värkar o slemmisen gick nog inatt. Så jag har varit på akutkontroll, men bebis levde livet därinne.

Målet är att värkarna ska lägga sig, men om de bara ökar så ska bebis födas sa läkaren eftersom den var välutvecklad på UL-kollen idag, starkt hjärta o massa härjande. Bebis är ju bara v.34+1.... föööör tidigt tycker jag!

Men jag tänker knipa några veckor till, så jag ska hämta snickersglass och lägga mig en stund.

• Hej baberiba

Gerda

Vad säger du:o ta det lugnt nu och vilaaa och ät mazzzzzzzzzzor av glass det hjälper nog att bebis stannar därinne:D

• Hemligt ( fast inte längre)

Hajk! En döförkyld hemlis är här...

• hellokitty

tjena brudar!

Cheers,

Tack för tipsen!! Ska kolla in det idag på stan!! Har ju sett en übergullig tröja med en döskalle på som jag tänkt köpa annars men tror den är apdyr...
    Blir nog märgbenet isåfall för kan tänka mig att hon redan har väska med allt som tillhör till hennes bäbis.

Gerda, VIsserligen tycker man att man bara väntar och väntar på att "skiten" ska komma ut men det är lite tidigt än!! Kniiiiiiiiiiiip!!!

• hellokitty

hemlis,

en whisky med pressad vitlök gör susen i musen!! Eller i halsen i detta fallet!! Men smakar lika äckligt som det låter.....

• Hemligt ( fast inte längre)

whiskey med pressad vitlök urk va äckligt det låter men kanske värt att prova

Svar på tråden Oups lite snabb... 6