Oups lite snabb... 6
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Här kommer en ny tråd till vårt glada gäng!
Välkommen att joina de gröna gubbars klubb, här diskuterar vi inget speciellt!
Dallis
Är på G nu...Jag joppar idag:o inget kul att vara hemma men hur kul är det att joppa egentligen:D så vart ska man vara??:o
:D
morgon tjejer . bra att allt gick bra med skrapningen cheerful :)
cheers
Nä aldrig blir det rikigt bra :D :D :D
Det bästa är nog att vara bortrest på semester.. fast inte för länge för då får man hemlängtan :D :D
Dallis
jaha inte kan man vara på semester heller då:D kanske vara i sängen och hoppa på husbandet:D dojnk dojnk...:D:D:D:D:D då trivs jag;)
Morrn:D
CHeers,
Låter inge kul... Hoppas du mår bra....
Här är det bara bra men har så fruktansvärt ont i ryggen. Bajskorven väger ju över 6 kg nu och att gå och kånka på honom några timmar om dagen känns verkligen. Vi har en kompis som är "skyldig" oss massage så har bett husbandet ringa henne men han "glömmer" alltid.
Idag ska vi ut och göra stan!
Fick min retroaktiva föräldrapenning igår, 26.000:- in på kontot. Tjing tjing!! Det kommer bli många speldosor, strumpor, jackor, byxor och ja... allt möjligt till Ludde idag!! Och två par jeans till mig.
Kitty
Mår bättre nu men är inte helt 100 kanske en 99:a :D:D:D:D är på joppet iallafall..
Jisses vad rik du är:D klart att ni ska göra stan då:D:D:D varför just två par jeans:o
Har ni använt presenten ni fick av oss?;)
Ja, det är klart att vi har gjort! Han är så söt i den med "trekanten" på huvudet! Den är mjuk och gossig också!!
Nu vaknar han hör jag.... Skönt att du mår bättre, vännen!
kram kram
Kitty
Jag vet :D har gett en kompis en sån badhandduk och deras dotter är två år och 6månader och de använder den ännu:D
Har ont i magen och har lite blödn...men det ska avta inom en vecka...Får inte träna och inte bada och inte hoppa på husbandet:o men vänta bara sen när jag är frisk då blir det andra bullar:D:D:D:D:D:D stackars husbandet han kommer att bli trött;)
godmorgon hur står det till här då?